MAJA ČULIG

Tele2 nudi najveću vrijednost za novac

Maja Čulig
Maja Čulig
05.05.2014.
u 08:44
Čak 90,4 posto građana primjetilo je lik našeg Gregova, kaže voditeljica odjela marketinških komunikacija Tele2.
Pogledaj originalni članak

Maja Čulig, voditeljica odjela marketinških komunikacija Tele2, govori o utjecaju reklamne kampanje s crnom ovcom u glavnoj ulozi na poslovanje te tvrtke. Kampanja koja je nastala u suradnji s agencijom Bruketa & Žinić OM na prošlogodišnjem marketinškom festivalu "Dani komunikacija" osvojila je Effie Grand-prix, kao i zlatnu Effie za kampanju Gregor Launch.

Nagrađivani koncept

Tele2 je na prošlogodišnjim Danima komunikacija nagrađen za najučinkovitiju kampanju u dvogodišnjem periodu. Je li koncept s ovcom Gregor u Hrvatskoj polučio dobar rezultat?

- Oglašivački koncept Gregor uveli smo 2011. i prilagodili ga hrvatskom tržištu kako bismo komunicirali našu ponudu najboljeg omjera cijene i kvalitete. Dosadašnji rezultati pokazuju da je naše oglašavanje jasno, upečatljivo i djelotvorno. Istraživanje koje je provela agencija Hendal (Consumer HrCatibus u ožujku 2014.) pokazuje da je čak 90,4% ljudi uočilo lik Gregora na tržištu, što je izrazito jak pokazatelj snage i svjesnosti o našoj oglašivačkoj platformi i brendu Tele2.

U kojoj mjeri se uspješnost kampanje odrazila na poslovanje kompanije odnosno na broj korisnika vaših usluga?

- Oglašavanje atraktivnih proizvoda i usluga ima veliki utjecaj na poslovne rezultate, posebno na kompetitivnom tržištu kakvo je hrvatsko tržište mobilnih telekomunikacijskih usluga. U prošloj godini smo bili jedini mobilni operator koji je u Hrvatskoj zabilježio rast i rezultati pokazuju da smo na svim razinama odlično obavili posao.

Je li bilo komplicirano jednu takvu kampanju prilagoditi domaćim uvjetima i u kojoj mjeri vam je u tome pomogla vaša marketinška agencija?

- Tele2 se ulaskom na hrvatsko tržište trebao istaknuti, izgraditi brend, pozicionirati se kao cjenovno najpovoljniji operator, onaj koji nudi najbolji omjer cijene i kvalitete i takva je trebala biti i naša oglašivačka platforma. Kad smo 2011. uvodili novi kreativni koncept, razmišljali smo o preuzimanju postojećeg koncepta crne ovce koji je već bio prisutan na nekim tržištima Tele2 grupacije. No, da bismo mogli uvesti jednu takvu platformu, bilo je potrebno naći odgovarajuću prilagodbu za hrvatsko tržište. Zahvaljujući našoj kreativnoj agenciji Bruketa & Žinić OM, crna ovca dobila je hrvatski karakter u obliku našeg Gregora, upotpunjen sloganom „I ovce i novce", koji na najbolji način opisuje ono što Tele2 nudi na tržištu, a to je najveću vrijednost za novac.

Vodeći u sviđanju reklame

Smatrate li da neke vaše kontroverzne reklame s obzirom na rast poslovanja prolaze dosta dobro među ciljanim skupinama?

- Apsolutno da. Tele2 je izazivač, i u poslovanju i u komunikaciji. Biti izazivač za brend Tele2 znači rušiti monopole i duopole, rušiti visoke cijene usluga bez kompromisa na kvaliteti. Kao kompanija još rastemo i težimo toliko željenoj profitabilnosti, a način i stil našeg oglašavanja nam pomaže u tome. Sviđanje je subjektivna kategorija i teško se može vaša reklama, ideja, poruka ili humor svima svidjeti. No mi se trudimo i očito uspijevamo u tome jer se ljudima sviđa naša komunikacija i Tele2 već dugo drži vodeću poziciju u kategoriji „sviđanje oglašavanja" među svim operatorima. (dkl)

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

ŽU
žuna
09:08 05.05.2014.

izgleda da je gregor simpatičan samo njoj i njezinom direktoru. To je pogrdna reklama, jer kad bolje razmisliš, sugeriraju ti da si ovca, što i jesi po uslugama koje daju

RM
rmd3
10:12 05.05.2014.

Marketing je nešto a kvaliteta je nešto sasvim drugo što nemreš stavit u reklamu,tele2 sam korisnik 5 godina i mogu rec samo da jedva cekam da mi ugovor istekne ADIOS TELE2 pa vi zavadjajte ljude sa ovcama.

DU
Deleted user
14:35 05.05.2014.

Možete biti nanajbolji, najnajjeftiniji ali nakon one sotonske reklame za Božić nema šanse ikad više da išta uzmem kod vas.