Širenje poslovanja

Styrijina digitalna ekspanzija – akvizicija udjela u tri web-servisa

Foto: ''
sanda
Foto: Screenshot
popust
Foto: Screenshot
popust
Foto: Screenshot
popust
21.01.2014.
u 07:40
Online-servis za naručivanje hrane jelovnik.hr odnedavno je u vlasništvu 24sata, a Styrijine tvrtke u Hrvatskoj kupile su udjele i u web-stranicama popustolovac.hr i mojkvart.hr
Pogledaj originalni članak

Ulaskom u 2014. godinu austrijska Styria novim akvizicijama nastavlja širenje poslovanja i utjecaja u Hrvatskoj. Interes digitalnog tima pobudili su web-servisi jelovnik.hr, popustolovac.hr i mojkvart.hr s kojima su sklopljeni ugovori o kupnji, tj. preuzimanju udjela.

– Prepoznali smo Popustolovac, Moj kvart i Jelovnik kao servise komplementarne našem digitalnom portfoliju.

Oni predstavljaju dodanu vrijednost i korist za naše čitatelje i klijente te doprinose Styrijinoj dominantnoj poziciji na hrvatskom online-tržištu – kaže Sanda Lončar, članica uprave 24sata i Večernjeg lista zadužena za digitalno poslovanje.

Web-servis za naručivanje hrane jelovnik.hr tako je danas u stopostotnom vlasništvu 24sata d.o.o. koji ga je otkupio od tvrtke Video Media d.o.o. u vlasništvu Bojana Bernika, u čije projekte spadaju i portali 1klik.hr te automobili.hr. Jelovnik je nastao 2012. godine te obuhvaća ponudu restorana s područja Zagreba, no cilj je širenje na ostatak zemlje te zauzimanje vodeće pozicije među servisima za naručivanje hrane putem interneta i mobitela.

Većinsko su vlasništvo 24sata i Večernji list preuzeli i nad portalom popustolovac.hr koji korisnicima interneta prezentira informacije o akcijskim ponudama 40-ak hrvatskih trgovačkih lanaca. Popustolovac je pokrenut kao startup ruskog poduzetnika Andreya Shtylenka unutar splitskog poslovnog inkubatora. Glavni je cilj stranice korisnicima olakšati snalaženja u moru dostupnih kataloga i informacija te pomoći pri uštedi novca i vremena, a trgovačkim lancima pomoći u pristupanju kupcima na neagresivan način.

Mojkvart.hr – vodeća poslovna tražilica u Hrvatskoj – s radom je počeo još 2005. godine, u vlasništvu Borne Segulina, vlasnika tvrtke Idoneus. Ovaj web-servis omogućava korisnicima brzo pronalaženje proizvoda, tvrtki i obrta u svojoj blizini, a malim i srednjim poduzetnicima prezentaciju usluga širokom broju potencijalnih kupaca. Tvrtka Idoneus također svojim klijentima, kojih je više od 20.000, nudi izradu web-stranica te jamči visoko pozicioniranje na tražilicama. 24sata i Večernji list u projektu su preuzeli znatan udio te na taj način osigurali platformu za komunikaciju i suradnju s malim i srednjim poduzećima.

Styria je u Hrvatskoj najjači medijski igrač s dosegom do gotovo 2,000.000 čitatelja dnevno, što kroz tiskovine što kroz digitalne kanale. Vlasnica je najčitanijih dnevnih novina, najposjećenijeg news portala i televizije 24sata, najrelevantnijeg hrvatskog dnevnika Večernji list, lidera među poslovnim izdanjima Poslovnog dnevnika, najvećeg hrvatskog online-oglasnika njuskalo.hr te specijaliziranih online-izdanja.

>> Završila je ovogodišnja Styria:SCOOL

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

ZA
zagabria1
11:27 21.01.2014.

Ne znam kakvo je to širenje poslovanja, to su sve projekti sa par tisuća eura mjerečnog prometa, osim Moj kvart.