studenti ocjenjuju

Styria Hrvatska i 24sata dobitnici nagrade Zlatni indeks

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
zlatni indeks (1)
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
zlatni indeks (1)
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
zlatni indeks (1)
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
zlatni indeks (1)
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
zlatni indeks (1)
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
zlatni indeks (1)
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
zlatni indeks (1)
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
zlatni indeks (1)
03.04.2012.
u 16:15
Styria Hrvatska, kao veliko privatno poduzeće, nagradu Zlatni indeks osvojila je u kategoriji „Organizacija projekata na kojima sudjeluju studenti“
Pogledaj originalni članak

Projekt Zlatni indeks u organizaciji studentske udruge eStudent, koji se održao drugi put zaredom, za cilj ima nagraditi poduzeća i institucije za njihov rad i sudjelovanje u studentskom životu. Nagrade su dodijeljene u ukupno 7 kategorija, a svaka kategorija imala je 3 pobjednika: veliko privatno poduzeće, veliko javno/mješovito poduzeće te malo i srednje poduzeće.

Pobjednike bira Povjerenstvo koje sačinjavaju studentske udruge Sveučilišta u Zagrebu. Osvajanje nagrade pokazatelj je društvene odgovornosti poduzeća i svih poduzetih aktivnosti prema studentskoj zajednici.

Styria Hrvatska, kao veliko privatno poduzeće, nagradu Zlatni indeks osvojila je u kategoriji „Organizacija projekata na kojima sudjeluju studenti“. Uvidjevši snagu i važnost njihove lokalne i globalne umreženosti, iznimne prilagodljivosti novim tehnologijama i njihovog interesa za inovativna i kreativna rješenja, Styria Hrvatska nastoji što više uključiti studente u svoje poslovanje.

Takav pristup studentima omogućio je da danas unutar poduzeća radi nekolicina zaposlenika koji su svoje karijere u Styriji započeli kao studenti završnih godina fakulteta, a sada obnašaju funkcije članova Uprave, izvršnih urednika i voditelja odjela.

I svojim današnjim mladim suradnicima Styria osigurava daljnji razvoj i usavršavanje te temelje za izgradnju uspješne karijere. 24sata, kao srednje veliko poduzeće, dobitnici su nagrade Zlatni indeks u kategoriji "Najbolji imidž prema percepciji studenata". O dobitniku ove nagrade odlučivalo se provođenjem istraživanja agencije Hendal među studentskom populacijom od 18 do 25 godina. Ova nagrada izravna je potvrda 24sata kao tvrtke koja kontinuirano ulaže u svoje zaposlenike i koja je na tržištu prepoznata kao odličan poslodavac.

Uz 24sata nagrade za najbolji imidž osvojili su Coca Cola HBC Hrvatska i INA. U studentske projekte i udruge najviše su ulagali Euro-unit, Hrvatska poštanska banka te Zagrebačka pivovara, a na studentskim projektima najviše su sudjelovali Algebra, INA i Holcim. U organizaciji projekata u kojima sudjeluju studenti najviše su se istaknuli Henkel, INA i Styria. Kroz dodjelu stipendija najviše su pridonijeli Euro-unit, INA i Medical Intertrade koji su stoga nagrađeni u kategoriji Stipendije, dok su u kategoriji Prakse dobitnici Henkel, INA i Coca Cola HBC Hrvatska.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.