ODRŽIVOST TVRTKE

Potražnja za Karlovačkom pivom ne jenjava

Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Potražnja za Karlovačkom pivom ne jenjava
23.09.2015.
u 16:26
Tvrtka je lani imala poslovni plus od 112,1 milijuna kuna po podacima Fine
Pogledaj originalni članak

Heineken Hrvatska, osim što se mogu pohvaliti da su lani imali ukupan prihod od 695,2 milijuna kuna, odnosno pozitivan rezultat poslovanja od 112,1 milijun kuna, u svojoj su pivovari u Karlovcu napravili i niz ušteda u proizvodnji.

 - Lani smo smanjili potrošnju vode, što je najveća stavka u pivarstvu, za 9 posto, odnosno za gotovo 20 posto u zadnjih pet godina. Uz to, specifična potrošnja termalne energije manja je za 8 posto, potrošnju energije pet posto. No, zbog pada u proizvodnji pića, povećana je emisija CO2 za jedan posto, te potrošnja električne energije za šest posto - kazao je Zvonimir Nemet, direktor Sektora lanca opskrbe tvrtke Heineken Hrvatska govoreći o izvješće o održivosti tvrtke za prošlu godinu. 

Ponosni su, kaže, na ono što provode u tvrtki; zaštitu izvora pitke vode, emisiju CO2, održivu nabavu, promicanje odgovorne konzumacije piva, na promicanju zaštite zdravlja i sugurnosti na radu, suradnju s lokalnom zajednicom, no najviše na projekt kupnje domaćih sirovina potrebnih za proizvodnju piva.

- Lani smo 92 posto svih sirovina nabavili u Hrvatskoj. Točnije 88 posto slada, te sve potrebne količine kukuruzne krupice. Taj trend nastavljamo i kupnjom agruma od domaćih proizvođača - dodao je Nemet. Istaknuo je da, unatočmanjoj kupovnoj moći, smanjenju broja stanovnika, te općem padu proizvodnje piva, tvrtka i dalje bilježi porast potražnje i proizvodnje Karlovačke pive.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.