Savjetujemo

Pet trikova web oglašavanja

Foto: Thinkstock
Pet trikova web oglašavanja
16.07.2014.
u 15:34
U nastavku vam donosimo 5 trikova koji će vam pomoći da prednosti interneta okrenete u svoju korist.
Pogledaj originalni članak

Internet zasigurno služi kao plodno tlo za tvrtke koje su u potrazi za novim klijentima. Prednost je interneta što okuplja vašu ciljnu publiku na jednom mjestu, no, kao i svaki alat, internet treba znati iskoristiti na pravi način. U nastavku vam donosimo 5 trikova koji će vam pomoći da prednosti interneta okrenete u svoju korist.

  1. Izrada web stranice

Bez obzira u kojem sektoru vaša tvrtka posluje, web stranica je temelj vaše prepoznatljivosti među klijentima. Njome ćete pokazati svoju profesionalnost, ona će dokazati vaše postojanje na tržištu i ona je ta koja će vas izdvojiti od konkurencije. U vrijeme kada gotovo svaka osoba ima pristup internetu, web stranica služi kao svojevrsna vrata između tvrtke i njezinih klijenata 

  1. Optimizacija web stranice je ključ

Jednom kada ste izradili vašu web stranicu, potrebno ju je optimizirati kako bi povećali posjećenost stranice kroz internetske tražilice. Postoji čitav niz strategija kako bi to što bolje izveli i vašoj stranici osigurali što bolju posjećenost. Dobra optimizacija povećava šanse da određeni posjetitelj postane vaš klijent jer je on kroz tražilicu tragao za baš onom uslugom koju vi nudite.

  1. Držite svoje posjetitelje zainteresiranima

Nitko ne voli statične stranice koje nikada ne mijenjaju svoj sadržaj. Nastojte uvijek objavljivati nove ponude i novosti kako bi stvorili povjerenje korisnika. Time ćete ostvariti interakciju između vas i vaših posjetitelja koji će se uvijek vraćati na vašu stranicu i klikati na vaše oglase na drugim portalima.

  1. Izrada oglasa

Kako bi vaša tvrtka bila prepoznata od strane vaših potencijalnih klijenata, važno je predstaviti im vaše usluge na adekvatan način. To uključuje izradu kvalitetnih oglasa, bannera ili PR članaka pomoću kojih ćete privući nove klijente i pokazati im kako ste baš vi ono što im je potrebno.

  1. Oglašavajte se pametno

Bilo da se radi o klasičnom oglasu, banneru ili PR članku, pazite da svoje resurse ulažete na prava mjesta. Svoju web stranicu oglasite na portalima koji imaju visoku čitanost jer ćete tako doći do šire publike i podići svoj google page rank.

Ukoliko vam se sve ovo čini prezahtjevnim ili bi to radije prepustili nekome s više iskustva, dobra je vijest da danas na tržištu postoje tvrtke, poput mojkvart.hr, koje su specijalizirane za nuđenje adekvatnih rješenja malim i srednjim poduzetnicima. Omjerom ponude i cijene, Moj kvart služi kao odlično rješenje za tvrtke koje pokušavaju naći svoje mjesto na tržištu i uspostaviti kontakt s potencijalnim klijentima. Bez obzira odlučite li se sami upustiti u oglašavanje vaše tvrtke ili zatražiti pomoć sa strane, imajte na umu da se vaše ciljne skupine već nalaze na internetu.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pažnje?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.