Imidž

Pet timova iz zemlje i svijeta smišlja novi turistički slogan

Foto: Grgur Žučko/PIXSELL
Pet timova iz zemlje i svijeta smišlja novi turistički slogan
27.11.2014.
u 17:00
Glavni ured HTZ-a za ovaj je natječaj rezervirao maksimalno 2,5 mil. kuna, a ideje će prije odluke biti testirane u osam zemalja
Pogledaj originalni članak

Turističkom sloganu “Mediteran kakav je nekad bio” istječu posljednji dani. Pet timova, izabranih među 13 ponuđača koji su se javili na natječaj za izradu krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma, svoje prijedloge i zamisli mora dostaviti u Glavni ured Hrvatske turističke zajednice do 16. prosinca. U uži izbor ušli su GREY Zagreb i GREY EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika), domaći Studio Sonda d.o.o. i M&C SAATCHI s podružnicama u Londonu i Milanu, BBDO Zagreb s britanskim AMV BBDO-om i DEC BBDO-om iz Španjolske, Bruketa&Žinić sa španjolskim partnerom SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) te McCann Zagreb s britanskom tvrtkom Future Brands.

Ovaj će natječaj, koji je samo dio kompletnog redizajna i promjene imidža domaćeg turizma, iznjedriti uz krovnu “veliku ideju” hrvatskog turizma i novi slogan te logo, a na probu će zamisli svih pet timova agencija koji su ušli u uži izbor. Njihove ideje testirat će se u osam najvažnijih emitivnih europskih zemalja. Konačan izbor slijedi tek potom, a nije isključeno, možda već potkraj siječnja ili tijekom veljače iduće godine.

O agencijama koje su ušle u drugu fazu natječaja u Glavnom uredu HTZ-a kažu da su ispunile sve tražene kriterije. Ocijenjeno je da imaju željenu “visoku razinu iskustva i uspjeha u stvaranju relevantnih idejnih koncepata koji se uspješno primjenjuju u inozemstvu, visoku razinu stručnog priznanja te da raspolažu znanjima i timovima iskusnih stručnjaka”.Glavni ured HTZ-a je za taj natječaj rezervirao maksimalno 2,5 milijuna kuna, bez PDV-a. Testiranje ideja i prijedloga u osam zemalja HTZ neće plaćati dodatno, budući da će to odraditi vlastitim snagama. Konačan izbor napravit će posebno povjerenstvo, koje će odabrati Turističko vijeće HTZ-a. Inače, u tijeku je i potraga za globalnom PR agencijom, koja će izraditi strategiju odnosa s javnošću za petogodišnje razdoblje. Za taj je posao Hrvatska turistička zajednica rezervirala 12,5 milijuna kuna. Ponude se primaju do 1. prosinca.

>> Za izradu turističkog slogana javilo se 13 agencija

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
20:34 29.11.2014.

OVo jejedno tesko haluciniranje od Istrana , koji zele sve promjeniti , Ne valja lpgo, ne valja poruka, a sto ce s e promjeniti kod kuce makar kakav logo dobili