Rijeka Gateway

Pet svjetskih igrača želi kontejnerski terminal riječke Luke

Foto: Pero Lovrović/VLM
Pet svjetskih igrača želi kontejnerski terminal riječke Luke
24.06.2010.
u 12:00
Zanimanje za Brajdicu pokazali su najveći operateri iz Dubaja, Hamburga, Roterdama, Barcelone i Manile.
Pogledaj originalni članak

Strateški partner riječkog kontejnerskog terminala Brajdica, odnosno tvrtke Jadranska vrata, koja na terminalu ima koncesiju do 2043. godine, birat će se između pet u svjetskom pomorskom prometu vodećih koorporacija. Riječ je o prvom strateškom partnerstvu na terminalu riječke luke u sklopu Rijeka Gateway projekta, kojim se povećava tržišna kompetitivnost i učinkovitost luke Rijeka i prometnog pravca.

Na listi mogućih strateških partnera bilo je 11 kompanija, da bi nakon analize predkvalifikacijskih dokumenata u Lučkoj upravi Rijeka, koja se brine o lučkom dijelu projekta, izbor suzili na pet: APM Terminals iz Rotterdama, Dubai Ports World iz Londona, Hamburg Hafen und Logistik AG, International Container Services iz Manile i Grup Maritim TBC iz Barcelone.

Od starteškog partnera koji će ući na Brajdicu, a koja će za dvije godine, zahvaljujući proširenju, imati kapacitet od pola milijuna kontejnera godišnje, očekuje se podizanje razine usluge na pravcu, dovođenje novih količina tereta, uvođenje nove tehnologije i sudjelovanje u investicijama, prvenstveno u širenju kapaciteta i uređenju novog terminala na Zagrebačkoj obali.

HASSANOVI RATOVI

'Kada je počeo taj rat, bio sam desetogodišnje dijete s puškom u ruci. Ranjen sam više puta, izgubio sam brata, prijatelje'

Večernjakovci Hassan Haidar Diab i Robert Bubalo snimili su dugometražni dokumentarac ‘Hassanovi ratovi’ o životnoj sudbini koja ostavlja bez daha. Iz filma čija je premijera 4. lipnja u Velikoj Gorici može se iščitati da je Hassan, kao obrambeni mehanizam, gotovo izbrisao svu svoju prošlost, koju sada pred kamerama, uz pomoć svoje obitelji, pokušava sklopiti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

OR
ordoABchao
16:58 24.06.2010.

a šta će obični ljudi imati od toga? ništa!!!! koncesiju će dobiti onaj tko da najviše ispod stola

UK
Ugo Kajvez
23:43 24.06.2010.

Svi jaki operateri, jedni bi zatvorili luku da nemaju konkurenciju (europljani) a drugi početnici ...... a kinezi !?, .. koji imaju stvarni interes ... stim da nude i preuzimanje - konsesiju, i ulaganje u željznicu .... (radi brzog protoka njihove robe u europu) ..... Osim kineza mislim da su svi ostali lakardijaši ........

CH
china
11:26 27.06.2010.

Slazem se sa Ugom,jedino kinezi mogu napraviti pravu kontejnersku luku sa zeljeznickim povezivanjem sa EU. Ali oni imaju informacije kako to ide kod nas... Mozda sa ulaskom HR u EU ce se nesto promjeniti, ajde da budem veliki optimista.