Svi na internetu, al

Ne biste vjerovali što je za većinu hrvatskih tvrtki nepoznanica

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Ne biste vjerovali što je za većinu hrvatskih tvrtki nepoznanica
16.01.2013.
u 12:03
Samo 20% malih tvrtki u Hrvatskoj internetom poboljšava prodaju, Google posebnim programom cilja na agencije koje će im otvoriti oči
Pogledaj originalni članak

Iako 90 posto malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj ima pristup internetu, samo 20 posto njih internet koristi kao alat za poboljšanje prodaje svojih proizvoda i usluga, prenosi Poslovni dnevnik.

Pokazalo je to istraživanje koje je za tvrtku Google Hrvatska provela agencija za istraživanje tržišta GfK na uzorku od 700 malih i srednjih tvrtki iz cijele Hrvatske. I kada je riječ o e-trgovini, broj kupnji obavljenih putem interneta u Hrvatskoj je relativno nizak. Razlog tome leži, među ostalim, u slaboj lokalnoj ponudi e-trgovina. Prema podacima Eurostata, samo 16 posto korisnika interneta u Hrvatskoj obavilo je kupnju putem interneta, dok je taj broj dvaput veći u Sloveniji, a u Njemačkoj iznosi čak 65 posto.

Zašto se u Hrvatskoj malo kupuje putem interneta, doznajte ovdje: E-trgovina većini malih tvrtki u nas nepoznanica

 

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.