sajam u miamiju

Na Royal Caribbean kruzeru kuhaju s Vegetom!

Foto: Jadanka Jureško Kero/VLM
sajam kruzera (1)
Foto: Dusko Marusic/PIXSELL
kruzer (1)
Foto: Jadanka Jureško Kero/VLM
sajam kruzera (1)
Foto: Jadanka Jureško Kero/VLM
sajam kruzera (1)
Foto: Jadanka Jureško Kero/VLM
sajam kruzera (1)
Foto: Jadanka Jureško Kero/VLM
sajam kruzera (1)
Foto: Jadanka Jureško Kero/VLM
sajam kruzera (1)
Foto: Jadanka Jureško Kero/VLM
sajam kruzera (1)
03.04.2013.
u 07:35
Hrvatsko gospodarstvo ima značajan potencijal u plasiranju domaćih proizvoda i usluga na svjetskim kruzerima, a naša je zemlja jedna od najzanimljivijih europskih destinacija za brodove na kružnim putovanjima.
Pogledaj originalni članak

Hrvatsko gospodarstvo ima značajan potencijal u plasiranju domaćih proizvoda i usluga na svjetskim kruzerima, a naša je zemlja jedna od najzanimljivijih europskih destinacija za brodove na kružnim putovanjima. To je zaključak koji je Večernjem listu na sajmu \"Seatrade Cruise Shiping Convention\" održanom u Miamiju od 12. do 14. ožujka potvrdio Chris Coates, direktor marketinga u britanskoj kruzerskoj tvrtki CMV. U optimističnu prognozu o kruzerskim posjetama uvjerili su se i predstavnici hrvatskih Lučkih uprava. Oni su u Miamiju gdje se već tri desetljeća održava najveći godišnji specijalizirani sajam kojeg posjećuju svi koji su povezani s tom rastućom gospodarskom i turističkom granom, predstavili zadarsku, splitsku i dubrovačku destinaciju.

- U vrijeme recesije ne smijemo stati i čekati, potrebno je aktivno djelovati i pripremati se za bolje dane a oni dolaze za Zadarsku Luku jer u lipnju 2014.godine luka Gaženica će biti spremna za prihvat prvih oceanskih kruzera i zbog toga smo se ovdje predstavili kao destinacija koju će biti teško zaobići u krstarenju Mediteranom-  naglasio je Emil Bilić, direktor Zadarske Luke.

Razgovarao je predstavnicima najvećih svjetskih kruzera jer u tom poslu nije važna samo opremljenost luke i izgrađena infrastruktura nego se brodovi opskrbljuju u lukama domaćim proizvodima što je šansa za povećanje izvoza.

Na sajmu se okupilo 11.000 sudionika i 900 izlagača iz 123 zemalja. Na jednom mjestu su bili predstavnici najvećih kruzera poput Royal Caribbean, Carnival Cruise, Holland America, Celebrity, Princess, kao i turistički djelatnici, proizvođači brodske opreme i zabave. Kruzeri su poput gradova, imaju svoju dušu, trgove, ulice, crkve i restorane, oni su plutajuće kuće na kojima se turistima ostvaruju svi snovi. Od kazališnih programa do zdravstvenih usluga, edukacije, spa tretmana, vrhunske gastronomskih ponude i smještaja s pet zvijezdica. Države s najvećim paviljonima bile su Italija, Španjolska, Njemačka i Francuska a jedan od posjećenijih bio je i hrvatski štand na kojem se predstavljala turistička ponuda naše zemlje. Od Antonia Ninčevića koji opkrbljuje kruzere prehrambenim proizvodima, saznajemo da najveća kruzerska tvrtka Royal Caribbean kupuje od njega Vegetu i da Podravka pregovara o plasiranju svog najpoznatijeg proizvoda i drugim kruzerskim divovima.

- Sedam direktora vodećih kruzerskih kompanija okupilo se da razgovaraju o strategiji razvoja ove industrije i novim destinacijama koje od nas traže turisti. Miami je najveća svjetska luka za kruzere a sve veći je interes za Sjevernom Amerikom i Mediteranom- otkrila je za Večernji list Christine Duffy, izvršna direktorica kruzerskog udruženja.

Krstarenje je postao značajan dio svjetske turističke industrije što potvrđuje podatak objavljen na sajmu u Miamiju da je ukupan prihod Royal Caribbeana u 2012.godini bio 15,4 milijarde dolara a Carnival Cruise 7,7 milijardi dolara.

Unatoč činjenici da je konkurencija izrazito velika hrvatske luke i tvrtke trebale bi se potruditi osvojiti dio tog turističkog tržišta jer ono ne potiće samo izvoz hrvatskih proizvoda nego i promovira zemlju kao potencijalnu turističku destinaciju i novu skorašnju članicu EU.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.