edukativno predavanje

"MIXX prije MIXX-a" predstavlja najuspješnije digitalne kampanje iz 2015. godine

Foto: PR FOTO
"MIXX prije MIXX-a" predstavlja najuspješnije digitalne kampanje iz 2015. godine
02.03.2016.
u 13:03
Ususret Danima komunikacija 2016. digitalna sekcija HURA-e i IAB prikazat će najuspješnije digitalne kampanje nagrađene u kategoriji MIXX s prošlogodišnjeg festivala
Pogledaj originalni članak

HURA i IAB, organizatori središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, ususret ovogodišnjem festivalu pripremili su edukativno predavanje na kojem će prikazati najuspješnije digitalne kampanje iz 2015. godine nagrađene u kategoriji MIXX, pod nazivom "MIXX prije MIXX-a". Uz predstavljanje prošlogodišnjih pobjedničkih projekata u kategoriji MIXX, predavanje će biti iskorišteno kako bi se zainteresiranim sudionicima pružio intimniji uvid u to što pokreće agencije da rade ono što vole, otkud crpe inspiraciju za uspješne projekte te koji su im budući planovi.

Predavanje će se održati u četvrtak 10. ožujka od 18.00 do 21.00 sati u coworking prostoru HUB385 na adresi Petračićeva 4, Zagreb. Inicijativa za održavanje ovog predavanja stigla je upravo iz digiHURA-e, digitalne sekcije HURA-e koju čine ključne domaće agencije specijalizirane za digitalni marketing.

Organizacijom ovog predavanja digiHURA i IAB nude odličan uvod u Dane komunikacija 2016., koji se ove godine održavaju od 14. do 17. travnja 2016. u rovinjskom hotelu Lone, obzirom da će prošlogodišnji pobjednički projekti biti predstavljeni na nov i opušten način, a publika imati priliku dobiti odgovor na pitanje "Što možemo naučiti od najuspješnijih digitalnih kampanja iz prošle godine?".

S čak devet različitih kategorija, uključujući web, aplikacije, društvene medije i brand awareness, predavanje će pružiti predstavljanje zanimljivih projekata i dati priliku za postavljanje svih pitanja kroz kratki Q&A i druženje uz kavu.

Cijena ulaznice je 50 kuna, a može se kupiti online na sljedećem linku.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr