Poslovna prilika za mlade

METRO traži kandidata za međunarodno radno iskustvo i posao na menadžerskoj poziciji

Foto: Goran Kovacic/pixsell
Metro
Foto: Reuters/PIXSELL
Shopping carts of Germany's biggest retailer Metro AG are lined up at a Metro cash and carry market in the western German city of Sankt Augustin near Bonn in this May 23, 2012 file picture. German retailer Metro AG reported an acceleration in group sales
Foto: Tatjana Tadic/Poslovni dnevnik/PIXSELL
31.03.2009., Jankomir, Zagreb - METRO cash and carry
30.05.2016.
u 17:10
Kandidat iz Hrvatske sudjelovat će u dvogodišnjem programu pripreme za preuzimanje menadžerskih funkcija unutar METRO Grupe. Edukacija i stjecanje praktičnog iskustva odvijat će se u Hrvatskoj i inozemstvu, a nakon završene edukacije odabrani kandidat će dobiti posao na menadžerskoj poziciji u tvrtki METRO Cash & Carry Hrvatska.
Pogledaj originalni članak

Mladi koji žele steći međunarodno iskustvo i graditi karijeru u jednom od najvećih svjetskih veleprodajnih lanaca, METRO Cash & Carry, do 9. lipnja 2016. mogu se prijaviti za sudjelovanje u projektu Ready2Lead. Slanjem životopisa i motivacijskog pisma na engleskom jeziku na e-mail MCCHRRecuitment@metro-cc.hr ili poštom na METRO Cash & Carry d.o.o., Department Human Resources, Jankomir 31, 10 090 Zagreb prijaviti se mogu svi koji su tijekom protekle tri godine diplomirali na fakultetu ekonomskog ili turističkog usmjerenja.

Prednost će imati kandidati koji su tijekom studiranja sudjelovali u izvannastavnim aktivnostima, imaju iskustvo dužeg boravka u stranoj zemlji te uz izvrsno poznavanje engleskog koriste još jedan strani jezik. Kandidat iz Hrvatske sudjelovat će u dvogodišnjem programu pripreme za preuzimanje menadžerskih funkcija unutar METRO Grupe. Edukacija i stjecanje praktičnog iskustva odvijat će se u Hrvatskoj i inozemstvu, a nakon završene edukacije odabrani kandidat će dobiti posao na menadžerskoj poziciji u tvrtki METRO Cash & Carry Hrvatska.

U prva tri kruga projekta odabrani su mladi ekonomisti Petra Raše, Benjamin Babić i Marija Šutalo koji aktivno sudjeluju u strateškim projektima METRO-a. Petra Raše imala je priliku raditi u METRO-u u Italiji, a Benjamin Babić trenutno odrađuje profesionalno usavršavanje kao član tima METRO-a u Japanu. Polaznica treće generacije programa Ready2Lead, Marija Šutalo postupno upoznaje sve segmente poslovanja tvrtke. “Iza mene je nešto više od godinu i pol dana sudjelovanja u prvom izdanju programa Ready2Lead. Kako se bližim preuzimanju rukovodeće pozicije u METRO-u Hrvatska, to sam svjesnija koliko je ovaj program utjecao na moj profesionalni razvoj.

Brojni treninzi koje smo prošli, mentori koji su s nama radili i projekti koje smo vodili, nisu nam samo dali uvid u poslovanje kompanije, nego su nas naučili i otvorenoj komunikaciji, svladavanju prepreka i fleksibilnosti“ ,izjavila je o programu Petra Raše, polaznica prve generacija programa. Nakon prve faze odabira temeljem životopisa i motivacijskih pisama, uslijedit će intervjui s predstavnicima Odjela ljudskih resursa METRO-a u Hrvatskoj te internacionalni centar procjene.

Cjelokupni selekcijski proces trajat će do sredine srpnja, a početak programa za odabranog kandidata, predviđen je u listopadu 2016. godine.

>> Metro Grupa smanjila gubitak na 2,2 mlrd. eura

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

RA
raikonen
18:52 30.05.2016.

uzmite vasu

DU
Deleted user
13:27 06.06.2016.

Jesenti milu bigulicu, nisam znao da je za prodavanje trećerazredne robe u Hrvatskoj potrebno biti ekonomski genij. Pa to su još pred stotnjak godina znali brojni domaći kramari na sajmovima diljem Lijepe Naše a da nisu polazili nikakvu "edukaciju" tipa Ready2Led. Zbilja svašta i koješta!