Najavljena i nova Komedijina premijera Gospođica iz Maxima

Lidl Hrvatska i kazalište Komedija pokrenuli zajedničku suradnju

Foto: PR foto
Lidl Hrvatska i kazalište Komedija
Foto: PR foto
Lidl Hrvatska i kazalište Komedija
Foto: PR foto
Lidl Hrvatska i kazalište Komedija
Foto: PR foto
Lidl Hrvatska i kazalište Komedija
Foto: PR foto
Lidl Hrvatska i kazalište Komedija
Foto: PR foto
Lidl Hrvatska i kazalište Komedija
27.04.2016.
u 13:38
Pogledaj originalni članak

Trgovački lanac Lidl Hrvatska i Zagrebačko gradsko kazalište Komedija na današnjoj su konferenciji za medije predstavili početak svoje suradnje te najavili početak rada na brojnim zajedničkim projektima. Kao nastavak Lidlove misije približavanja kulturi, ovaj uspješni trgovački lanac postao je zlatni sponzor kazališta Komedija. Najavljena je i nova predstava kazališta Komedija „Gospođica iz Maxima“, koja će svoju premijeru imati 29. travnja. Događaj je moderirala poznata operna pjevačica i glumica Sandra Bagarić, ujedno glavna glumica iz predstave.

Prisutnima na konferenciji obratili su se v.d. ravnatelja ZGK Komedija Adam Končić, članica Uprave Lidla Hrvatska Rafaela Oppelcz, Upravitelj marketinga ZGK Komedija Miljenko Puljić, voditeljica Odjela odnosa s javnošću Lidla Hrvatska Lana Jugo i redatelj predstave „Gospođica iz Maxima“ Ivica Kunčević. Prisutna je bila i vesela ekipa predstave – Sandra Bagarić, Vanda Winter, Nada Abrus, Jasna Palić Picukarić, Vid Balog, Saša Buneta, Filip Juričić i mnogi drugi.

Ponosni smo što smo postali partner upravo ovog uglednog kazališta s dugogodišnjom tradicijom, u kojem se do danas odigralo više od 15 tisuća predstava, poput kultne Jalte, Jalte ili Gubec-bega. Lidlovo zlatno sponzorstvo Komedije samo je nastavak naše misije podupiranja kulturnog života diljem Hrvatske. Naš uspjeh u Hrvatskoj želimo podijeliti sa zajednicom u kojoj djelujemo, želimo biti aktivan član društva i još snažnije poduprijeti kazališnu scenu. Vjerujemo da ćemo ovom suradnjom s kazališnom kućom Komedija i projektima koji su pred nama unaprijediti i pridonijeti kulturnom bogatstvu grada Zagreba.“ – poručili su iz Lidla Hrvatska.

Lidl Hrvatska svojim je djelima pokazao kako brine o zajednici u kojoj posluje, te pažnju koju pridaje kulturi. Osim brojnih partnerstva s kulturnim institucijama i događajima u Hrvatskoj, Lidlov ovogodišnji interni donacijski program zaposlenika Više za zajednicu posvećen je upravo kulturi i obrazovanju. Lidl je tako svoje zaposlenike potaknuo da predlažu upravo udruge i institucije koje se bave kulturom, a Lidl je u njihovo ime uručio donacije. Suradnja s kazalištem Komedija samo je nastavak Lidlove misije približavanja kulturi, a u Lidlu i Komediji vesele se brojnim nadolazećim zajedničkim projektima. 

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr