novi igrač

Kućica na drvetu u pohodu na tržište maloprodaje igračaka

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Kućica na drvetu u pohodu na tržište maloprodaje igračaka
16.06.2014.
u 09:38
Iza brenda stoji tvrtka Prodis maloprodaja, sestrinska kompanija Prodisa u vlasništvu Milivoja Librenjaka i Jerka Čičin-Šaina
Pogledaj originalni članak

 Na turbulentnom tržištu igračaka, s kojeg je u veljači nestao One2play, svoj dio kolača tražit će brend Kućica na drvetu. Početkom lipnja u dva zagrebačka i splitskom City Centru otvorene su prodavaonice dječjih igračaka na čijim su policama brendovi Lego, Disney, Play-Doh, Monopoly, Brio, Fisher Price, Bburago...

Iza brenda stoji tvrtka Prodis maloprodaja, sestrinska kompanija Prodisa u vlasništvu Milivoja Librenjaka i Jerka Čičin-Šaina. Obojica nekadašnji zaposlenici Unilevera, nakon odluke te multinacionalne kompanije da se distribucija za Hrvatsku i Sloveniju “outsourcea”, osnovali su Prodis i preuzeli posao. Budući da je od 2010. Prodis počeo s veleprodajom igračaka od kojeg je u 2012. imao 0,9 milijuna kuna dobiti, ulazak u maloprodaju predstavlja vertikalno integriranje tvrtke. Simbolizam imena nije slučajan, objašnjava Milivoj Librenjak.

– Kućica na drvetu treba i djeci i odraslima jer bismo svi mi povremeno trebali pobjeći na mjesto na kojem stanuju mašta, dobre i pozitivne emocije – kaže. 

>> One2play propao: 'Pregovarali smo 15 mjeseci, nismo uspjeli'

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.