OPAKO POJAČANJE

Kreativna agencija Kofein proširila svoj kadar

Foto: Kofein
Kreativna agencija Kofein proširila svoj kadar
10.03.2020.
u 11:47
Prelazak u agenciju Kofein za mene je prekrasan izazov. Snaga i duh te agencije, koja se izdigla u jednom surovom gospodarskom trenutku, odraz su snažne vizije koju iznimno cijenim i poštujem - kazala je Silvija Zidarić
Pogledaj originalni članak

Kreativna zagrebačka agencija Kofein ovih je dana proširila svoj kadar – angažmanom Silvije Zidarić na poziciji client service direktorice te Krešimira Lastrića u ulozi novog art direktora. Radi se o dvije funkcije koje sa sobom nose zadaću očuvanja dosadašnjih poslovnih postignuća, ali i stvaranje te uspješno savladavanje svih onih prilika koje ovu agenciju tek očekuju, navodi se u priopćenju. 

Silvijinim riječima: - Prelazak u agenciju Kofein za mene je prekrasan izazov. Snaga i duh te agencije, koja se izdigla u jednom surovom gospodarskom trenutku, odraz su snažne vizije koju iznimno cijenim i poštujem. Nadam se kako ću svojim znanjem i iskustvom pomoći u našem zajedničkom budućem rastu.

Što se marketinške arene tiče, Silviji Zidarić izazovi definitivno nisu strani. U Kofein dolazi s preko 25 godina životnog i radnog iskustva u globalnoj marketinškoj agenciji McCann, gdje je radila u odjelu vođenja klijenata. Od prehrambene, bankarske, kartičarske, farmaceutske, kozmetičke… Nijedna industrija je nije zaobišla. Isto se može reći i za znanje o procesima te alatima "globalnog networka“. Upravo ti procesi i alati „čine razvoj komunikacijskih i kreativnih strategija učinkovitima i relevantnima“, zaključuje.

S druge strane, sasvim je jasno kako pri kvalitetnom odnosu svake agencije i klijenata, osnovu čini dobar proizvod – za čiji će se vizualni identitet u Kofeinu odsad brinuti Krešimir Lastrić.

Nakon više od petnaest godina rada u reklamnim agencijama kao što su Saatchi & Saatchi te Luminus Creative, Krešimir je iz Publicisa odlučio prijeći u Kofein na poziciju art direktora: „Volim ono što radim i zato imam stalan izvor motivacije koji me potiče da dajem sve od sebe – agencijski dinamičan način rada koji podrazumijeva kreiranje ideja i rješenja u relativno kratkom roku mi paše, a iz želje za novim izazovima sam se odlučio doći u Kofein.“

Kako se ne bi sve revolviralo isključivo oko izazova, Silvija je sadašnjim i budućim klijentima Kofeina uputila poziv: „Dođite nam na kavu u apsolutno predivan radni prostor – bit će nam zadovoljstvo ispričati vam vašu priču, našim riječima.“

Po svemu rečenom, da se zaključiti kako je ekipa iz Kofeina baš uvijek – budna, navodi se u priopćenju. 

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.