Damir Ciglar

Kad su vremena loša, oglašavanje postaje nužnost

Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
Kad su vremena loša, oglašavanje postaje nužnost
03.04.2014.
u 07:56
Drugo izdanje Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, održat će se od 15. do 18. svibnja u hotelu Lone u Rovinju, a Damir Ciglar, predsjednik uprave Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) najavljuje ovogodišnji program...
Pogledaj originalni članak

Drugo izdanje Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, održat će se od 15. do 18. svibnja u hotelu Lone u Rovinju, a Damir Ciglar, predsjednik uprave Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) najavljuje ovogodišnji program.

“Kada su poslovna vremena dobra, oglašavanje je potrebno, kad su loša, oglašavanje je nužno” vaše su riječi. Možete li ih pojasniti?

Ta je deviza poznata svima nama koji se bavimo marketinškom komunikacijom, čak i menadžerima koji se ne ponašaju po tom pravilu, iako vjeruju u nj. Teže je prodati proizvode i usluge kad su poslovna vremena teža pa je potrebno intenzivirati komunikaciju: ne samo da će se lakše prodavati proizvodi koje vidite i o kojima slušate, već će vam i startna pozicija na povratku u bolja vremena biti jača.

Kako će festival izgledati ove godine, koje su novosti?

Glavne su promjene u uvođenju radionica uz konferencijski, odnosno edukativni sadržaj, kao i jača programska struktura. Želimo dati priliku da opće teme budu dostupne svima, tj. da se ne preklapaju s drugim sadržajima. To je dopodnevni program s glavnim predavačima.

Kako ste birali ovogodišnje predavače i koga biste posebno istaknuli?

Za odabir predavača koristimo nekoliko načina: pregledamo sadržaje vrhunskih europskih događaja kao što su Cannes, Epica i Eurobest. Za sada smo najavili trojicu keynote predavača, svaki je od njih svjetski poznat u svom području kao kreativac ili strateg. Očekujte još puno poznatih imena iz svijeta, ali i regije.

Hoće li naglasak konferencije biti na digitalnom marketingu?

Ne vjerujem u podjelu marketinga na digitalni i, valjda prema analogiji, analogni. Takvi mogu biti samo mediji kroz koje se poruku prenose, što ne mijenja osnovno načelo našeg posla: posredovati u prodaji proizvoda i usluge, komunicirati ono što će potencijalnog kupca pretvoriti u kupca. Dakle, na Danima komunikacija naglasak stavljamo na dobar marketing (ili, konkretnije, marketinšku komunikaciju). Pa bila ona digitalna ili analogna.

Koliki je značaj nagrada u industriji oglašavanja, koliko one imaju utjecaja?

Zaključak je vrlo jednostavan: nije važno samo sudjelovati, jako je važno i nešto osvojiti! A ako ste oglašivač, nagrade su možda dokaz, ili barem dodatni argument, da je vaša odluka o izboru agencija bila dobra. Dakle, dodatni argument da ste vi u svojem poslu za koji ste plaćeni – dobri. A budući da nagrade nose naziv “Najbolje u kategoriji”, ili “Najefikasnije u kategoriji”, to znači da je komunikacijski uradak za vaš brend bolji od bilo kojeg vašeg konkurenta. Dakle, vi ste bolji od konkurenta. Dapače, najbolji u svojoj kategoriji na cijelom tržištu.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

KA
kazmfinance
12:28 04.04.2014.

Trebate li kredit? Jeste li bili u potrazi za gdje se mogu dobiti kredit? Jeste li pokušavate dobiti bilo kakav kredit? zatim se primjenjuju sada [kazimfinance@yahoo.com] ako želite da biste dobili pristupačne zajam. Kredit se ovdje nude po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 3%. Kontaktirajte nas i dobili svoj kredit danas.