Sisak

Jedini hrvatski riječni brodar izlazi iz krize

Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL
Hrvoje Pavlak, direktor Dunavskog Lloyda
Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL
Hrvoje Pavlak, direktor Dunavskog Lloyda
Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL
Hrvoje Pavlak, direktor Dunavskog Lloyda
Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL
Hrvoje Pavlak, direktor Dunavskog Lloyda
Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL
Hrvoje Pavlak, direktor Dunavskog Lloyda
02.05.2016.
u 12:50
Tvrtka je 2014. godine bila u velikoj krizi, uz česte blokade računa i s velikim kašnjenjem isplata plaća što se produžilo i na 2015. godinu, pa je još sredinom 2014. podnijela zahtjev za predstečajnom nagodbom
Pogledaj originalni članak

Četrnaest mjeseci nakon što su vjerovnici, potrebnom većinom glasova, prihvatili plan financisjkog restrukturiranja tvrtke, jedini hrvatski riječni brodar - Dunavski Lloyd Sisak pred sklapanjem je predstečajne nagodbe što će ovoj tvrtki omogućiti lakše poslovanje. Ročište je sazvano za 16. svibnja.  

Tvrtka je 2014. godine bila u velikoj krizi, uz česte blokade računa i s velikim kašnjenjem isplata plaća što se produžilo i na 2015. godinu, pa je još sredinom 2014. podnijela zahtjev za predstečajnom nagodbom. Cijelu proteklu godinu tvrtka je provodila restrukturiranje u dogovoru s vjerovnicima.  

"Nakon iznimno teškog razdoblja gospodarske krize, ekstremnih vremenskih i hidroloških nepogoda koje su nam potpuno onemogućile plovidbu i sustavnim neodržavanjem plovnih putova od strane nadležnih institucija, opstanak najvećeg hrvatskog riječnog brodara Dunavskog Lloyda je bio vrlo upitan. Od početka procesa financijskog i operativnog restrukturiranja tvrtke do današnjeg dana sa zadovoljstvom možemo konstatirati da je tvrtka ponovno u uzlaznoj poslovnoj putanji." - kazuje direktor tvrtke Hrvoje Pavlak.

 On ističe da je tvrtka u međuvremenu isplatila osam zaostalih plaća radnicima koje su obuhvaćene planom financijskog restrukturiranja, te je otplatila i ostale obveze prema banci po planu financijskog restrukturiranja za 2015 godinu. Uspjeli su vratiti i poslove što jamči budućnost tvrtke.  

"Napornim radom, uspjeli smo vratiti poslove transporta na gornji Dunav i transport sirove nafte na rijeku Savu. Tvrtka trenutno obavlja poslove transporta iz njemačkih, austrijskih i mađarskih luka nakon više od 10 godina, na što smo iznimno ponosni. Posljednja poslovna godina je završena sa dobiti i trenutni financijski pokazatelji upućuju na to da će dobit biti ostvarena i ove tekuće godine." - dodaje Pavlak.  

No problemi, na koje brodari ne mogu sami utjecati, su ostali. Nesigurna industrijska proizvodnja u Hrvatskoj je veliki uteg, no postoje problemii za koje u Dunavskom Lloydu smatraju da bi se vrlo brzo mogli riješiti.  

"Neodržavanje plovnih putova je došlo do mjere da su dubine na rijeci Savi u određenim razdobljima svega 1,4 metra, te je apsurd da vlasti još uvijek zabranjuju eksploataciju šljunka i pijeska na vodotoku, dok je u svim zemljama u okruženju isto dopušteno." - kazuje Pavlak. naime, u vrijeme niskih vodostaja zbog toga je plovni put nemoguć, pa time i riječni prijevoz u Hrvatskoj.

>> Pogledajte kako su Siščani prosvjedovali za spas Segeste

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SK
skorpi66
15:02 02.05.2016.

a mozda bi i poplave bile manje....