FESTIVAL MARKETINGA

Dani komunikacija - agencijom godine proglašen Imago

Foto: Danijel Berković/PIXSELL
dani komunikacija (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
dani komunikacija (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
dani komunikacija (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
dani komunikacija (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
dani komunikacija (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
dani komunikacija (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
dani komunikacija (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
dani komunikacija (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
dani komunikacija (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
dani komunikacija (1)
18.05.2013.
u 10:27
Agencija Imago osvojila je i Grand Prix festivala za naručitelja Atlantic grupu
Pogledaj originalni članak

Završetkom prvoga dana središnjeg nacionalnog festivala marketinških komunikacija, Dana komunikacija proglašeni su pobjednici natjecanja IdejaX kojim se nagrađuju najkreativniji radovi realizirani u svim vrstama medija, natjecanja Mixx kojim se nagrađuju najkreativniji radovi u online oglašavanju, kao i pobjednici studentskog natječaja IdejaXica. Agencijom godine tako je proglašena Imago reklamna agencija koja je iza sebe ostavila prošlogodišnje pobjednike Bruketa&Žinić, a osvojili su i Grand Prix festivala za naručitelja Atlantic grupu. Tvrtka Meggle proglašena je Oglašivačem godine.

Nagradu za najbolji rad "Best in Show" osvojila je agencija Drap za kampanju "Životinjsko carstvo – Eko park" za naručitelja Kraš, dok je u posebnoj kategoriji Inovativna upotreba tehnologije nagradu osvojila agencija Brlog (grupa Bruketa&Žinić OM) za kampanju "Sound.log by brlog". U kategoriji studentskog natječaja pobjedničkim radom proglašen je projekt "Erste Superstudent" autora Sanje Cepulić, Lorne Batičić, Maje Dujlović, Ivan Kičinbaći i Dijane Najjar, studenata Ekonomskog i Grafičkog fakulteta iz Zagreba.

Pobjednički rad „Erste Superstudent“ će biti u cijelosti ili djelomice realiziran i tržišno proveden od strane Erste banke, a studentima je dodijeljena nagrada u iznosu od pet tisuća kuna na Diners kartici.

Popis nagrađenih po kategorijama - Nagrada X

Imago reklamna agencija - Agencija godine

Grand Prix - Imago reklamna agencija za klijenta Atlantic grupa

Oglašivač godine - Meggle

Hrana - "Želite biti sigurni da jedete domaće?", Imago reklamna agencija za klijenta Meggle

Moda, zdravlje, ljepota - "Klikom do ljepote", Bruketa&Žinić OM za klijenta Poliklinika Bagatin

Turizam, kultura i slobodno vrijeme - "Ići ili ne ići", Bruketa&Žinić OM za klijenta Teatar Exit

Telekomunikacije - "Postani iskonovac i ostani svoj", UTORAK _biro za propagandu za klijenta Iskon

Financijske i osiguravajuće usluge - "Stambeni krediti Misija Iseljenje", Grey Worldwide Zagreb za klijenta Erste&SteiermärkischeBank

Samopromocija i korporativne komunikacije - "We are growing", Imago reklamna agencija za klijenta Atlantic grupa

Najbolja cjelovita kampanja, "Želite biti sigurni da jedete domaće?", Imago reklamna agencija za klijenta Meggle

Popis nagrađenih - Nagrada MIXX

Brand Awareness - "Diners u online svijetu", iZone, McCann Digipark, MediaCom za klijenta Diners

Direct Response and Lead Generation - "Ledonardo sladoledna renesansa", Jedinica i nula za klijenta Ledo

Cross-Media Integration - "Ožujsko - Facebook zastava", PP digital, Revolucija za klijenta Zagrebačka pivovara

Kategorija Best-in-Show - "Životinjsko carstvo - Eko park", Drap za klijenta Kraš

Kategorija Ostalo:

Mobile - "Beck's Hrvatska - Poruka u boci", Revolucija dizajn za klijenta Beck's Hrvatska

Social Media - "Iskon Memory Facebook aplikacija 2.0.", iSTUDIO za klijenta Iskon

Website - "ShoeBeDo - Webshop", Gingernet za klijenta Wulf sport

Elementi kampanje - "GRAWE Dom", Bruketa&Žinić OM, Brlog za klijenta Grawe osiguranje

Inovativna upotreba tehnologije - "Sound.log by brlog", Brlog (Bruketa&Žinić OM)

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.