VOZILI SMO:

Novi Transit - prostraniji dostavnjak s Focusovim duhom

Foto: Ford
Ford Transit
Foto: Ford
Ford Transit
Foto: Ford
Ford Transit
Foto: Ford
Ford Transit
Foto: Ford
Ford Transit
01.03.2014.
u 17:07
Ford jedini nudi izbor između prednjeg, stražnjeg i 4x4 pogona
Pogledaj originalni članak

Nova, šesta generacija Fordovog kombija Transit najprostranija je u 50-godišnjoj povijesti modela. Novi Transit, najveći iz game koja još obuhvaća furgone Courier i Connect te manji kombi Custom, prodavat će se globalno i po prvi put u SAD-u. Zbog toga je i dizajn pomalo amerikaniziran.

Dostupan je u tri različite dužine i dvije visine, četiri međuosovinska razmaka, jednostrukim ili dvostrukim stražnjim kotačima. U odnosu na prethodnika nudi 11% više prostora, uz povećanje nosivosti, lakši ukrcaj i bolju sigurnost tereta. Podnica je potpuno ravna, a ušice za vezivanje tereta su na bočnim stranicama. Prtljažni prostor osvijetljen je LED rasvjetom.

U L2 kombi verziji maksimalni je volumen s 10,3 m3 povećan na 11,2 m3, što omogućuje prijevoz četiri europalete i prijevoz tri metra dugih predmeta. Najveći jumbo van može progutati 15,1 m3 tereta i ukrcati pet europaleta.

U ponudi je jedan 2,2-litreni dizelski motor u tri verzije - sa 100, 125 i 155 KS. Ford jedini na tržištu nudi izbor pogona, pa se može izabrati prednji, stražnji ili pogon na sva četiri kotača.

Vozili smo odličnu, najsnažniju verziju sa 155 KS i 385 Nm okretnog momenta. Vozačko okruženje je poznato iz putničkih modela, pa imate osjećaj da sjedite u Focusu. Upravljač je izravan, a buka u kabini se gotovo ne osjeti. Uz start/stop najštedljivija ECOnetic verzija (125 KS) troši 6,4 l/100 km. Standardna kabina ima dva ili tri sjedala, a dvostruka pet ili šest sjedala. Nudit će se i u mini-bus izvedbi s 12, 15 ili 18 sjedala te kao kombi s otvorenim tovarnim prostorom.

Servisni interval je 50.000 km ili dvije godine, a Ford se hvali najmanjim troškovima održavanja na tržištu. Na tržište stiže u proljeće. Cijene još nisu poznate.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.