Test: Peugeot 508 SW

U moderno dizajniranom karavanu udobnost je u prvom planu

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
05.12.2019.
u 09:00
Zbog masivnog središnjeg grebena smanjen je vozački prostor, što bi moglo smetati višima od 190 cm. Nižima od toga u 508-ici će biti ugodno, nakon privikavanja na malo kolo upravljača
Pogledaj originalni članak

Atraktivnoj Peugeotovoj kupe limuzini 508 prije nekoliko se mjeseci na tržištu pridružila karavanska inačica. Izduženi nos im je jednak, a dijele i eleganciju siluete, bez obzira na drukčiji stražnji kraj. Skladno građen francuski karavan D segmenta, 508 SW, nudi se po početnoj cijeni od 217.180 kuna. Navedena cijena odnosi se na izvedbu pokretanu dizelskim agregatom BlueHDi 130 Active, uparenim sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. U testnom primjerku kuca dizelsko srce sa 180 konjskih snaga, a taj je motor standardno uparen sa solidnim 8-stupanjskim automatskim prijenosom. Kombinacija je to prikladna za duga putovanja i ležernu vožnju. Na sportska ubrzavanja ne možete računati, udobnost je ovdje u prvom planu.

Moderno dizajniran 508 SW diči se i tradicionalnim vrijednostima karavana. To se prvenstveno odnosi na praktičnost i zapremninu prtljažnika koja seže od početnih 530 do 1780 litara s preklopljenim stražnjim sjedalima. Peugeot 508 SW najniži je i jedan od najširih automobila u segmentu. Dužinom od 479 centimetara SW je četiri cm duži od limuzine. Visok je 142 cm. Unutrašnjost se odlikuje najnovijom generacijom i-Cockpita. Zbog masivnog središnjeg grebena smanjen je vozački prostor, što bi moglo smetati višima od 190 cm. Nižima od toga u 508-ici će biti ugodno, nakon privikavanja na malo kolo upravljača.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 508 SW

Instrumenti su pregledni i moderno dizajnirani, završna obrada i materijali kvalitetni, oprema bogata. Preko 10” središnjeg multimedijskog ekrana zakrenutog prema vozaču upravlja se većinom funkcija. Peugeot 508 SW među ostalim ima automatski dvozonski klima-uređaj, prednja ergonomska grijana sjedala, dvije dodatne USB utičnice straga, pregradnu mrežu i uzdužne vodilice u prtljažniku, LED prednja i stražnja svjetla, aktivni ovjes, navigaciju, Mirror Screen, Bluetooth, stražnju kameru, Hi-Fi sustav Focal 515W. Testni primjerak stoji 338.130 kuna.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar hvala_što_pušite
hvala_što_pušite
18:05 07.12.2019.

pežo kupuju samo oni koji misle da jesu ili žele biti extra-wurst!...

DU
Deleted user
15:22 06.12.2019.

508 je odličan auto bilo limuzina ili karavan.Samo preskup i to će mu umanjiti prodaju.Ne znam čemu tolike cijene možemo ga gledati pet godina i eventualno kupiti rabljenog za 50% jeftinije.