AUTI NAKON 2000.

U desetljeću kad je počela kriza dominirao je Opel

Foto: Matthias93/Wikimedia Commons
U desetljeću kad je počela kriza dominirao je Opel
08.07.2019.
u 23:45
U drugoj polovici 2000-ih jak tehnološki i tržišni iskorak napravili su Hyundai i Kia, nakon što je Hyundai preuzeo Kiu 1998. godine.
Pogledaj originalni članak

Prava ekspanzija kupnje novih automobila stigla je u novom mileniju. Broj prodanih novih automobila konstantno je rastao do velike svjetske financijske krize 2008. godine. Te je godine u Hrvatskoj registrirano rekordnih 88.265 novih osobnih automobila i od toga više od 60 posto privatnim osobama. Većina je građana automobile kupovala putem kredita, a mnogi su se i opekli na “švicarcima”. A onda se dogodio slom tržišta i već je u 2009. godini registrirano upola manje novih automobila – 44.891.

Tih je godina tržištem dominirao Opel, a najprodavaniji model je bila Opel Astra, koja se nudila u dva modela – kao tadašnja nova generacija (Astra H od 2004.), ali i u prijašnjoj “classic” verziji prijašnje generacije (Astra G) koja se nastavila proizvoditi za siromašnija tržišta među koje je spadalo i naše. U drugoj polovici 2000-ih jak tehnološki i tržišni iskorak napravili su Hyundai i Kia, nakon što je Hyundai preuzeo Kiu 1998. godine. U isto je vrijeme Renault preuzeo rumunjsku Daciju i ponudio pouzdane aute po diskontnim cijenama, a financijska kriza išla mu je u prilog pa je Dacia postala vrlo tražena ne samo u Europi nego i u Africi i J. Americi.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

BA
BakaMraz
11:11 20.07.2019.

Dacia pouzdan auto? O Bože!

Avatar HajdukLika
HajdukLika
00:11 09.07.2019.

Hyundai, Kia? Nikad čuo.