Testirali smo

Glavna ideja čim sjednete u C4 Picasso - obilje prostora

Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso
Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso
Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso
23.10.2017.
u 08:04
Testni primjerak pokreće turbodizelski motor čijih se 120 konja na prednju osovinu prenosi preko 6-stupanjskog automatskog mjenjača
Pogledaj originalni članak

Obilje prostora. Glavna je to ideja koja se svakome nametne čim sjedne u Citroen C4 Picasso. Specifičan oblik karoserije, stakla maksimalno ‘izgurana’ kako bi putnička kabina bila što izdašnija, ogroman vjetrobran koji i vizualno povećava prostor. U ovom obiteljskom automobilu sve djeluje veliko, gotovo predimenzionirano.

Primjerice, kokpit te 12-inčni ekran na kojem vozač ispred sebe vidi sve bitne informacije, a njihov prikaz može i prilagođavati svojim interesima. Klimatizacijom i multimedijom upravlja se na centralno smještenom 7-inčnom dodirnom ekranu.

Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso
Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso
Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso
Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso
Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso
Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso
Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso
Foto: Citroën
Citroën C4 Picasso

Čitav je interijer ergonomski organiziran i oku ugodno oblikovan, izrađen od kvalitetnih materijala. Sjedala su udobna, tri stražnja su zasebna te se mogu i uzdužno pomicati. Prtljažnik prima 537 litara, a njegov se poklopac može otvoriti i bez uporabe ruku. Dovoljno je mahnuti stopalom ispod stražnjeg branika.

Zahvaljujući obliku vozila i velikim staklenim površinama, C4 Picasso prilično je pregledan te je njime lako upravljati, bez obzira što se radi o 442,8 cm dugom autu. U vožnji je dojam kao da je manji, jer je agilan. Testni primjerak pokreće 1,6 BlueHDi turbodizelski motor čijih se 120 konja na prednju osovinu prenosi preko 6-stupanjskog automatskog mjenjača. Isprobana je kombinacija za pohvalu, izmjene su glatke, a vozač to može odraditi i sam - polugicom iznad kola upravljača (s komandama tempomata, audio sustava, telefona).

Testni C4 Picasso stigao je s bogatim Intensive paketom opreme. Stoji 195.487 kuna, odnosno 223.918 kuna s dodatnom opremom. Na popisu dodatne opreme je i paket Park Assist koji za 6150 kuna donosi kameru za vožnju unutrag, sustav za pomoć pri parkiranju, mjerenje raspoloživog mjesta za parkiranje, nadzor mrtvog kuta, pomoć pri parkiranju sprijeda. Sve to zajedno čini sustav poluautomatskog parkiranja za okomita i paralelna mjesta.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.