AERODINAMIKA

Rimac C_Two na testiranju u zračnom tunelu

Foto: Facebook
Rimac C_two
Foto: Facebook
Rimac C_two
Foto: Facebook
Rimac C_two
Foto: Facebook
Rimac C_two
23.11.2018.
u 17:37
Aerodinamičkim ispitivanjima određuje se prije svega vanjski oblik različitih prometnih sredstava namijenjenih gibanju kroz zračnu sredinu.
Pogledaj originalni članak

Rimac Automobili objavili su na svojem Facebooku fotografije s testiranja novog C_TWO u aerodinamičnom tunelu grupacije Fiat Chrysler. U takvom postrojenju ispituju se aerodinamička svojstva tijela, u ovom slučaju automobila, odnosno određuje se slika strujanja fluida te sila i momenta koji na tijelo djeluju kada se ono nalazi u struji fluida.

Ispituju se ili objekti u prirodnoj veličini ili njihovi modeli. Jedna je od glavnih zadaća aerodinamičkih ispitivanja dobivanje smjernica za aerodinamičko oblikovanje tijela, tj. za dotjerivanje njegova vanjskog oblika tako da tijelo tijekom gibanja kroz zrak ima najmanji otpor. Osim toga, provjerava se ispravnost postavki dobivenih teorijskim putem, računalnom simulacijom strujanja. Aerodinamičkim ispitivanjima određuje se prije svega vanjski oblik različitih prometnih sredstava namijenjenih gibanju kroz zračnu sredinu. Tako npr., osim novih tipova zrakoplova i raketnih projektila, moraju i novi tipovi hidrokrilaca, lebdjelica te automobila i drugih brzih prizemnih vozila proći aerodinamička ispitivanja, kako bi se raspoloživom snagom pogonskoga stroja mogla postići što veća brzina vozila, vrlo je precizna u opisivanju ovog aerodinamičkog tunela Hrvatska enciklopedija.

Kada se govori o takvom postrojenju u kontekstu automobila vrlo često ćete čuti sintagmu 'koeficijent otpora zraka'. To je najvažnija vrijednost u specifikaciji automobila kada se što se aerodinamike tiče. Po slikama Rimac Automobila moguće je zaključiti kako se mjerilo upravo koeficijent otpora zraka na C_TWO, a moguće je da se mjerilo i aerodinamičnu buku, dakle jačinu zvukova koje proizvodi strujanje vjetra oko automobila, mjeri se buka i van automobila i u kabini. Također se vjerojatno gledalo i smjerove, gustoću i brzinu strujanja zraka oko automobila. Ono što se ne vidi jesu vrijednosti koje je C_TWO vozila. Oni koji se bolje razumiju u aerodinamiku vozila mogu već prema tim brojkama procijeniti koliko je novi Rimac komforan automobil, hoće li trošiti više energije od očekivanog jer je otpor zraka jedna od ključnih vrijednosti u tom kontekstu, a utječe dakako i na vozne osobine, ubrzanje i krajnju brzinu vozila.

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
U centru Zagreba predstavljen super automobil Rimac C_Two

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

BA
bazinga
12:51 24.11.2018.

Oni koji se bolje razumiju, auto se konstruira u tunelu a ne dovozi poluproizvoda na testiranje da bi se slikao za novine