RECENZIJA

Sve zbog čega ljudi igraju Mortal Kombat još je tu

24.08.2015.
u 18:00
Kratko, slatko i nasilno, gameplay je prepoznatljivi MK stil
Pogledaj originalni članak

Serijal tabačine Mortal Kombat oduvijek je bio najekstremniji primjer žanra, s izuzetno velikom količinom krvi i sadističkog nasilja, što redovito uzrokuje cenzuru i zabranu prodaje igre u nekim zemljama. Zbog toga odmah jedno upozorenje roditeljima koji možda čitaju ovu recenziju – ova igra nije primjerena za mlađe od 12 godina. Osnovni je razlog za ovo upozorenje taj što je grafika u ovoj igri jedna od najljepših ove godine i izgleda izuzetno realistično i detaljno.

MKX nastavlja se na prošli nastavak koji je na neki način napravio reboot dosadašnje priče MK koja se širila i vukla zadnjih 13 godina. Uspješno je ponovno zakomplicirana priča, a likovi se vraćaju u život kao zombiji i na kraju ponovno ožive. MK je oduvijek vodio borbu s osnovnom pričom i milijun potpuno nevezanih pričica jer, s obzirom na to da je to turnirski tip borbe u kojem birate lik, svaki lik ima svoj zaseban završetak. Najbolje je zapravo da priču potpuno ignorirate. I ovaj nastavak, osim Story moda igranja, ima i sve klasične modove koji se svode na to da odaberete jedan lik iz šarolike palete i onda se borite u seriji dvoboja dok ne dođete do zadnjeg šefa, prebijete i njega i – eto – prešli ste igru s tim likom.

Kratko, slatko i nasilno, gameplay je prepoznatljivi MK stil gdje se krećete u dvije dimenzije u trodimenzionalnoj areni (prošla su iskustva pokazala da flertovanje s pune tri dimenzije u ovakvoj igri ne funkcionira). Međutim, iako se realno krećete samo lijevo i desno (plus skok i saginjanje), svi tereni za borbe (koji su, usput rečeno, predivno napravljeni) prepuni su interaktivnih elemenata koji potpuno eliminiraju tu "ograničenost", a pri izvedbi kombinacija udaraca te specijalnih poteza i sekvencija kamera kruži i zumira te svemu daje određene filmske elemente. Većina starih likova ima svoje stare poteze, a osim dobro poznatih fatality završnih pokreta, vratili su se i brutalityji. Za neupućene, to su sekvencije u kojima toliko mlatite protivnika da mu počnu otpadati dijelovi tijela. Fatalityji u ovom nastavku donose jednu sasvim novu dimenziju nasilja, od čupanja udova i odrubljivanja glava, preskakanja užeta s protivničkim crijevima umjesto užeta do slamanja kralježnice i kostiju, spaljivanja... Tu su čak i X-Ray potezi, što znači da igra u slow motionu pokaže koje su kosti slomljene i koji organi uništeni pri svakom udarcu...

Ukratko, sve zbog čega ljudi igraju MK još je tu, a zbog tehničke izvedbe još je impresivnije i "ljepše" nego dosad. Igra, naravno, ima online multiplayer opciju tako da nikad neće nedostajati protivnika, a možete direktno izazvati bilo koga tko posjeduje igru. Tehnički je igra prelijepa, no imala je škakljivo lansiranje. Pri lansiranju digitalne kopije igre za online prodaju (na Steamu, npr.) nedostajalo je pola opcija i likova ili su bili zacrnjeni, a problem je riješen u roku od osam sati. Igra radi jako dobro, ima dovoljno širok raspon opcija da se prilagodi većini strojeva. Grafika je predivna, zahtjevna i dobro balansirana. Zvuk nije ni po čemu revolucionaran, ali je jako dobro odrađen. MKX hvalio se grafičkim elementom puno više nego bilo kojim drugim dijelom igre i zbilja su dobro odradili posao.

Međutim, ima i stvari koje treba pokuditi, ponajprije su to priča i njeno forsiranje. Da, i novi MK prepun je mikrotransakcija. Dosad su se tajni likovi mogli otključavati, sad ih morate kupiti. Mogu se kupiti i neke stvari koje ruše cijeli koncept igre, pod tim poglavito mislim na fatalityje, dosad su se oni izvodili isključivo pravovremenim pritiskanjem kombinacije tipaka nakon borbe, sad možete kupiti mogućnost da ih izvodite pritiskom na jednu tipku. Ovaj je potez greška jer dosad se uvijek znalo da sve u igri možete otključati uz malo muke i truda i to je čak bila jedna od stvari kojima se igra ponosila. Kupnjom poteza gubi se smisao i posebnost. No to je moje osobno mišljenje, nitko vas ne tjera da trošite još novca, a igra je zabavna i itekako vrijedna imena koje nosi. Fanovima serijala MK i svima koji vole dobru tabačinu itekako preporučujem.

>> Assassin’s Creed Unity - igra s velikim potencijalom koji nije ostvaren

>> Rezultati razvoja se vide - ovo je odlična igra itekako vrijedna svoje cijene

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.