NA TESTU

Prostrana i štedljiva alternativa kompaktnim crossoverima

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
renault scenic xmod
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
renault scenic xmod
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
renault scenic xmod
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
renault scenic xmod
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
renault scenic xmod
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
renault scenic xmod
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
renault scenic xmod
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
renault scenic xmod
10.11.2013.
u 10:00
Extended Grip sustav nije učinkovit kao klasični pogon 4x4, ali dovoljan je za makadam, a pruža i sigurniju vožnju po kiši i snijegu
Pogledaj originalni članak

Renault Scenic Xmod nasljednik je nekadašnjeg Renault Scenica RX4, francuski jednovolumen sa značajkama crossovera. Iako, poput svog prethodnika, nema pogon na sva četiri kotača, donosi sustav Extended Grip koji elektronički nadzire prianjanje pogonskih kotača. Pomoću ESP-a detektira i koči kotače koji slabije prianjaju. Sustav je namijenjen za vožnju u teškim uvjetima, kao što su snijeg, blato ili pijesak, a ima tri režima rada – “cesta“, “meka podloga“ ili “ekspert“.

Serijski se uz sustav ugrađuju M+S gume koje omogućuju bolje prianjanje na skliskom terenu. Sustav nije učinkovit kao klasični pogon 4x4, ali vas može izvući iz neugodnih situacija i zapravo je dovoljan za obiteljske ljude, uobičajene korisnike ovakvih automobila, koji vole otići u prirodu blažim makadamom, a pruža i sigurniju vožnju po kiši i snijegu. Od “običnog” je Scenica centimetar više podignut od tla, a prepoznaje se po stilskim detaljima crossovera, kao što su robusniji prednji i stražnji odbojnik, zaštitni pragovi...

Xmod ima sve vrline temeljnog Scenica. Nudi prostranost u kabini s pet odvojenih sjedala, udobnost usprkos nešto tvrđem ovjesu te prtljažnik od 555 litara. Položaj sjedenja je povišen, pa se i tu osjećate kao u SUV-u.

Ispod poklopca motora je dobro poznati i provjereni 1,5 dCi sa 110 KS (0-100 km/h 12,5 s, 180 km/h najveća brzina). Izmjerili smo prosječnu potrošnju od 6,1 l/100 km. Scenic Xmod se jednako dobro snalazi na autocesti, kao što mu odgovara uloga automobila za obiteljske izlete u prirodu. Stoga je odlična alternativa popularnim SUV-ovima. Cijena testnog modela je 168.230 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.