test: Peugeot 2008

Prostran, praktičan, štedljiv i pravi vozački križanac

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 2008 (1)
16.08.2013.
u 16:29
2008 je nastao na podlozi modela 208, a njegova je, može se reći karavanska podignuta verzija
Pogledaj originalni članak

Maleni crossoveri, križanci nastali na podlogama automobila B-segmenta veliki su hit. Novi predstavnik te klase je i francuski šarmer Peugeot 2008. Princip je vrlo jednostavan, 2008 je nastao na podlozi modela 208, a njegova je, može se reći karavanska podignuta verzija. Samim time i prostranija (416 cm dužine), sa više mjesta na stražnjoj klupi i prtljažnikom od respektabilnih 350 litara. Budući da mu je podnica udaljena od tla 16 cm, u 2008 se sjedi visoko što u prometu daje fini osjećaj, a pomaže i kod preglednosti. Ne nudi se sa pogonom na sve kotače, ali testni je primjerak bio dodatno opremljen Peugeotovim sustvom Grip control, koji pomaže pri vožnji na neravnom terenu, snijegu, i pijesku, a uključuje i cjelogodišnje gume, koje i nisu najsretnije rješenje za ove vručine. Bez obzira na to, Peugeot 2008 je pravi vozački automobil. Jako je dobro podešen pa je kompromis između sportske tvrdoće i udobnosti ovjesa gotovo idealan.

Mali obruč izravnog upravljača poznat iz 208-ice odlično leži u ruci i pojačava dinamičan dojam.Potrebno je kratko privikavanje jer se instrumenti gledaju preko volana, ali vrlo brzo sve sjedne na svoje mjesto.

Dobro poznati 1,6-litreni e-HDi sa 115 KS uz precizni 6-stupanjski ručni mjenjačmodelu 2008 daje i sportske performanse. Do stotke dolazi za 10,4 s, a najveća brzina je 188 km/h. Pritom 2008 u gradu troši 7,4 l/100 km, a na otvorenoj cesti 5,6 l/100 km.

Allure oprema sadrži bogatu opremu koja ima i luksuzne elemente poput dvozonskog klima uređaja, djelomično kožom presvučenih sjedala, zaštitne i ukrasne letvice i višenamjenskog dodirnog zaslona s navigacijom. Cijena iznosi 145.407 kuna. Sa dodatnom opremom cijena se penje na visokih 162.218 kuna.

>> Novi Peugeotov crossover 2008 stigao u Hrvatsku

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pažnje?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.