NA TESTU

Peugeot 508 je štedljiva i moćna francuska krstarica

Foto: Goran Jakuš/Pixsell
Peugeot 508
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
Peugeot 508
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
Peugeot 508
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
Peugeot 508
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
Peugeot 508
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
Peugeot 508
22.11.2014.
u 16:18
Novi prednji kraj dao mu je za velike limuzine potrebnu markantnost
Pogledaj originalni članak

Rijetko kada nekom modelu redizajn sjedne kao što je osvježenje u izgledu dobrodošlo francuskoj limuzini D segmenta, Peugeotu 508. Najveći Peugeotov model koji je 2010. zamijenio dva modela, manji 407 i veći 607, dobio je novi prednji kraj s kojim sada izgleda mnogo ozbiljnije i markantnije, što je, dojma smo, bilo potrebno limuzini dugoj 483 cm.

Isprobali smo ga s novim motorom, 2-litrenim BlueHDi dizelašem sa 150 KS i 370 Nm, uz odlično upareni ručni mjenjač sa 6 brzina. I oduševili se. Tonu i pol teška limuzina, naime, prosječno nam je trošila 6,0 l/100 km, a ako baš to želite na otvorenoj cesti može trošiti ispod 5 litara. Pritom je ubrzanje do stotke 9,8 s, a najveća brzina 210 km/h. Radi tiho i mirno i u potpunosti odgovara udobnosti koje u maniri tradicionalnih francuskih limuzina 508 nudi. Pruža 508 i vozački užitak, ali prvenstveno osvaja lakoćom vožnje i komforom.

Novosti u unutrašnjosti su 7-inčni multimedijski ekran i head-up displej, izrada i materijali su vrlo dobri, a sjedala velika i udobna. Zbog 281 cm velikog međuosovinskog razmaka ministarski komfor uživaju i putnici straga, dok je 515 litara prtljažnika u prosjeku klase.

Foto: Goran Jakuš/Pixsell

Foto: Goran Jakuš/PIXSELL

Jedna od novosti su svjetla u potpunoj LED tehnologiji. Doplata za full LED svjetla (komplet prednja, dnevna, pokazivači smjera i maglenke te stražnja svjetla) je 9000 kuna. Allure paket opreme donosi hands free, 17-inčne alu naplatke, grijana sjedala u kombinaciji kože i tkanine, električnu parkirnu kočnicu... Cijena ovakvog modela je 240.599 kuna. Ona u testnom automobilu raste zbog raskošne dodatne opreme poput parking senzora i kamere za vožnju unatrag s detektorom mrtvog kuta (5700 kn) i četverozonskog klima uređaja (3900 kn).

>> Novi motor za Peugeot 508 RXH

>> Nova krstarica već je u Hrvatskoj

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

GV
golub Vaso
18:55 22.11.2014.

još kad peugeot napravi pošteni mjenjač...

MR
mrki69tua
15:11 23.11.2014.

Ne može Peugeot dizajnirati lijepo veliko auto, čak i unutrašnjost previše podsjeća na jeftinije modele, a ostalo je sve ok, samo to su stvari zbog kojih bi uvijek išao na korejske modele ili Citroen.

Avatar Medo
Medo
17:31 22.11.2014.

Sto radi Opelova vrećica u gepeku?!