NA TESTU

Papreni škorpion ne krije agresivnu narav

Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
19.03.2021.
u 09:46
Ergela od 180 konja očita je i u ‘civilnom’ režimu, a pritiskom na tipku sport ne može se sakriti brutalni karakter. Poput svakog Abartha, i ovoga ćete najprije čuti, a tek ćete onda vidjeti agresivno izdanje slatkog auta
Pogledaj originalni članak

Mali, papreni škorpion u našoj je redakciji uvijek rado viđen gost, a ovoga smo ga puta isprobali u Abarth 595 1,4 16V Turbo Essesse izvedbi. Njegova ergela od 180 konjskih snaga pri 5500 okretaja u minuti očita je i u ‘civilnom’ režimu, no pritiskom na tipku sport ne može se sakriti brutalni karakter Fiatove sportske marke. Žute kočione čeljusti lijepo naglašavaju crnu boju karoserije. Naglašeni su odbojnici i pragovi, spojler je iznad stražnjeg prozora. Sportskih je detalja puno, ali svi su skladno uklopljeni i sve je jasno već na prvi pogled. I na prvi zvuk iz dvostruke ispušne cijevi s Akrapovičevim potpisom. Poput svakog Abartha, i ovoga ćete najprije čuti kako se promuklo javlja, a tek ćete onda vidjeti agresivno izdanje slatkog gradskog automobila, Fiata 500.

Sportski štih zauzeo je i interijer. Školjkasta sjedala pristaju nam poput druge kože, a pritisak na već spomenutu tipku sport (uz to što turbobenzinski motor daje bolji odziv, a volan postaje sportski tvrd) instrumente oboji u crveno i podari im informaciju o G sili. Dodajte tome znak škorpiona na sportskom upravljaču i aluminijske papučice i dojam je opet potpun. Pomalo ga narušava tek izostanak šeste brzine na ručnom mjenjaču. U gradskom okruženju, koje je ovom automobilu uostalom primarno, to ne dolazi do izražaja, no izlaskom na autocestu (pre)glasan zvuk motora upozorava da bi šesta brzina dobro došla. Mjenjač je brz i precizan, smješten na ugodno povišenu poziciju.

Isprobani Abarth 595 vrhunska je igračka za vozače željne dinamike. Startan je, agilan, upravljiv. Ne čudi, jer na svojih 1120 kg težine i 366 cm dužine raspolaže snagom kakve se ne bi sramili ni veći automobili. Postiže maksimalnih 225 km/h. Mali Abarth već je u startu izdašno opremljen. Između ostalog, ima sportski kokpit, pojačan motor, Brembo kočnice, R17 alu naplatke, Uconnect radio sa 7-inčnim ekranom, kožom presvučen upravljač s komandama, klima-uređaj, alcantaru u interijeru, elektropodizače stakala, zatamnjena stražnja stakla. Takav stoji 231.194 kn, a testnom je dodatna oprema cijenu dovela do 249.848 kn.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pažnje?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.