na testu

Ovaj karavan nudi najviše prostora za najmanje kuna

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Ovaj karavan nudi najviše prostora za najmanje kuna
05.07.2015.
u 13:02
Top model s kromiranim detaljima, alu naplatcima te štedljivim i provjerenim dizelašem od 90 konja stoji 99.000 kuna
Pogledaj originalni članak

Dacia, Renaultova niskobudžetna marka, pun je pogodak francuskog automobilskog giganta. Prodaja stalno bilježi rast, a razlog nije samo recesija. Uvjerili smo se opet u to testirajući Dacijin model Logan MCV, karavansko izdanje Logana, s kojim je Dacija započela prodajnu ofenzivu još 2005. godine.

Od tada je u stalnom napretku, pa je Logan MCV u svim segmentima vrlo solidan automobil. A nitko za cijenu od 99.000 kuna (početni Logan MCV 1,2 16V sa 75 KS stoji 64.700 kuna) ne nudi više. S dodatnom opremom - koja obuhvaća i preporučljive stražnje parkirne senzore (1500 kn) - stoji 105.165 kuna.

Prostrana unutrašnjost i golem prtljažnik koji prima 573 litre, kao i nosivost od 580 kg aduti su zbog kojih Logan u svom segmentu i u ovom cjenovnom razredu nema konkurencije. Zbog toga je apsolutni pobjednik u kategoriji uloženo-dobiveno.

Logan MCV dug je 4,49 metra što ga svrstava među kompaktne karavane, a robustan ovjes po kojem je Dacija poznata kao stvoren je za naše ceste. Materijali su još uvijek jeftiniji, ali čvrsti i dugotrajni, a završna izrada je solidna. Sve to dolazi uz pouzdanu Renaultovu tehniku.

Ali, ovaj testni Logan MCV nije recesijski model. Dapače, oprema Life Plus je i više nego solidna. Primjerice, kromirani dijelovi na prednjoj masci i kromirani krovni nosači, aluminijski naplaci te zatamnjene maglenke daju mu profinjeni izgled, a posebne presvlake sjedala, upravljač presvučen kožom i umjetni kromirani dodaci takvom čine i unutrašnjost. Od dodatne opreme preporučujemo multimedijski sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir i kartografijom Adriatik za 1800 kuna.

Ono što ovaj Logan MCV čini vrlo poželjnim jest pouzdan i štedljiv Renaultov dizelaš 1,5 dCi sa 90 KS i 220 Nm. S lakoćom pokreće 1,1 tona tešku karoseriju pa do stotke dolazi za 12,2 s, a maksimalna brzina mu je 173 km/h. Putna može bez problema biti 140-150 km/h. Prosječna potrošnja je pritom oko šest litara na 100 km. I kada Logan MCV s ovim motorom opteretite snage mu neće nedostajati. Iako je vrlo solidan izbor i slabiji dCi sa 75 konja.

>> Dacia Logan MCV nije vrh ponude, ali ne naplaćuje niti jednu manu

>> Logan u limuzinskoj izvedbi: Mali korak prema ponudi moderne današnjice

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

SU
superjiva
19:47 05.07.2015.

možda netko nema para za premium klasu dou

MR
mrki69tua
19:21 05.07.2015.

Mrzim Daciu, ali komentar ti je primitivan. Inače je ta Dacia 2,3 i više puta jeftinija nego premium vozila (mada nisi definirao što su). Inače, u svih se vozila tzv. pleh šta kažeš smanjio, stanjio i koristi se šta više plastike umjesto metala. Usporedi bilo koke vozilo u bilo kojoj klasi iz 2000-ih i 2015-e, i sve će biti jasno. Jedini kriterij danas je potrošnja vozila, nažalost, a razlike izmedju Mercedesa, BMW-a i npr. Hyundai, Škoda su minimalne, cijenovno neopravdane.

Avatar Milokliz
Milokliz
13:11 06.07.2015.

Dacia za te novce nudi sasvim korektne automobile - dizajn nije nesto ali moze proci, tehnika je old school - stara par generacija ali je isprobana, pouzdana i nema velike filozofije, pogotovo dizel 1.5. Prema tuv testovima po kvarovima bolja je valjda od pola renomiranijih i skupljih firmi. Susjed je kupio novi sandero i veli da se preporodio nakon vw pola...