WordCamp

Otvorena prodaja ulaznica za najveće okupljanje WordPress zajednice u Hrvatskoj

Foto: Promo
WordCamp Zagreb
Foto: Promo
WordCamp Zagreb
Foto: Promo
WordCamp Zagreb
Foto: Promo
WordCamp Zagreb
06.07.2017.
u 11:28
Redovna ulaznica omogućit će ulaz na sva predavanja u dva tracka tijekom glavnog dana konferencije
Pogledaj originalni članak

Od danas se mogu kupiti ulaznice za najveće hrvatsko okupljanje korisnika WordPressa – WordCamp Zagreb, događanje koje će od 1. do 3. rujna u Zagrebu okupiti više stotina posjetitelja koji se u svojem kreativnom i profesionalnom radu koriste najpopularnijom svjetskom platformom za objavu sadržaja na webu te izgradnju web stranica i servisa – WordPressom.

Ulaznice za WordCamp Zagreb

Cijena osnovne ulaznice simbolična je – 20 eura – što će omogućiti najširem krugu zainteresiranih posjetitelja da dođu na WordCamp, u skladu s pravilima i misijom WordPress Foundationa, organizacije koja se brine o daljnjem razvoju WordPressa i u suradnji s kojom hrvatska WordPress zajednica organizira WordCamp Zagreb.

Redovna ulaznica omogućit će ulaz na sva predavanja u dva tracka tijekom glavnog dana konferencije, u što su uključeni ručak i kava toga dana, majica za posjetitelje te dolazak na afterparty. Oni koji imaju ulaznicu za WordCamp Zagreb također će imati prednost prilikom prijave na besplatne radionice prvog dana, kao i za sudjelovanje na Contributor Dayu trećeg dana WordCampa.

Ove će godine po prvi puta u slučaju hrvatskih WordCamp događanja biti ponuđene i posebne ulaznice za freelancere po cijeni od 40 eura te ulaznice za male tvrtke po cijeni od 180 eura, namijenjene onima čije je poslovanje vezano uz izradu web rješenja ili pak samostalno žive od WordPressa, radeći s njim na bilo koji način. Obje skupine posjetitelja na ovaj način imaju mogućnost dodatno pomoći daljnjem razvoju hrvatske WordPress zajednice.

Valja napomenuti kako je WordCamp Zagreb događanje koje hrvatska zajednica WordPress korisnika organizira, bez iznimke, volonterski i neprofitno, pri čemu ulaznice omogućavaju pokrivanje osnovnih troškova konferencije. Prethodna dva WordCampa u Hrvatskoj – u Rijeci 2015. te u Splitu 2016. godine – okupila su ukupno više od 500 posjetitelja.

Objavljen raspored predavanja na glavnom danu WordCampa Zagreb

Organizatori WordCampa Zagreb danas su također objavili i veći dio satnice glavnog dana s prvim predavanjima koja su prošla selekcijski postupak te su time odabrana za WordCamp.

Glavni dio WordCampa održat će se 2. rujna u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, što omogućava dva tracka predavanja – prvi, namijenjen najširoj publici te drugi, specijalizirani, namijenjen WordPress profesionalcima koji na ovoj platformi razvijaju vlastita rješenja – te ponudu tema koje će biti zanimljive širokom krugu onih koji rade s WordPressom, od blogera, preko izdavača do programera i dizajnera. Dio predavača na WordCampu ponovno, u skladu s tradicijom, dolazi iz inozemstva.

WordCamp Zagreb svojim će predavanjem pod nazivom "The Human-Centered Brand" otvoriti Nela Dunato, prema ocjeni publike najbolja predavačica na prošlogodišnjem WordCampu u Splitu. U sklopu prvog tracka na rasporedu će potom biti teme vezane uz konkretne primjere uspješnih projekata izgrađenih na WordPressu, kao i one posebno namijenjene freelancerima – primjerice, sa savjetima kako jednokratni posao pretvoriti u trajni odnos i kako biti dobar freelancer. Tijekom drugog tracka posjetitelji će, pak, imati prilike naučiti kako razvijati dodatke za WordPress, kako od toga živjeti te kako koristiti neke od danas ključnih tehnologija u web developmentu.

Cjelokupni zasad potvrđeni raspored WordCampa Zagreb dostupan je ovdje. Uskoro će biti objavljen i raspored besplatnih radionica koje će se ove godine održati u čak četiri tracka – osnove WordPressa, poslovne teme, razvoj rješenja s tehničke strane, te track vezan uz teme osobnog razvoja. Besplatne radionice bit će otvorene svima (uz obaveznu prijavu) te će se održati 1. rujna u kampusu Otvorenog i Visokog učilišta Algebra.

Pokrovitelji WordCampa Zagreb

Održavanje WordCampa Zagreb među prvima su svojim pokroviteljstvom pomogli Neuralab, Databox i Algebra. Medijski pokrovitelji WordCampa Zagreb su Večernji list i Poslovni dnevnik, Netokracija, te magazini Bug i Mreža. Više informacija o WordCampu Zagreb možete pronaći na službenoj web stranici WordCamp Zagreb, gdje se mogu kupiti i ulaznice.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.