TESTIRALI SMO

Obiteljski karavan koji se odlično snalazi i u gradu

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Renault Clio Grandtour
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Renault Clio Grandtour
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Renault Clio Grandtour
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Renault Clio Grandtour
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Renault Clio Grandtour
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Renault Clio Grandtour
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Renault Clio Grandtour
26.02.2017.
u 09:00
U prtljažnik od 443 litre stane više nego u mnoge kompakte, a zbog širine jednake klasičnoj izvedbi karavanski je Clio i okretan
Pogledaj originalni članak

Karavanske verzije gradskih automobila nisu najpopularniji automobili na tržištu, pogotovo u vrijeme kad većina kupaca želi crossover ili SUV, ali testirajući redizajniranu verziju Clia Grandtour uvjerili smo se da itekako imaju smisla kao alternativni obiteljski automobil za one koji žive u velikim gradovima.

Karavanski je Clio od peterovratnog 21 cm duži (ukupno 426 cm) i zapravo ima vrlo prostran prtljažnik od 443 litre (proširiv do 1375 l), što je bolje od većine kompaktnih automobila. Ali, karavanski je Clio po širini istovjetan klasičnoj verziji, i to je njegova prednost u vožnji gradskom vrevom i pri parkiranju na tijesnim parkiralištima. A ono što će svi prvo primjetiti, Grantour je dizajnerski jako dobro pogođen i uopće nije nezgrapan kao što su nekad bili mali karavani. Dapače.

U unutrašnjosti su redizajnom riješene najveće zamjerke, plastika je postala mekša, a samim time je poboljšana zvučna izolacija pa ispod poklopca motora dopire utišan i ugodan, a samo jačim stiskanjem gasa reski zvuk 1,2-litrenog TCe turbobenzinca sa 120 KS i 205 Nm okretnog momenta, zbog čega je vrlo ugodan u svim režimima vožnje, pa i od niskih okretaja. Vrlo je živahan, pa Clio Grantour ima gotovo sportske performanse (9 sekundi do stotke, 190 km/h maksimalna brzina), a motorizaciju prati i dobar ovjes te precizan šeststupanjski mjenjač, pa možemo reći da se može voziti vrlo dinamično. Prosječna potrošnja u gradu je oko 7,5 l/100 km, a kao i kod svih turbobenzinaca dosta varira ovisno o stilu vožnje. Uz najbogatiju opremu Intens - s kojom je Clio Grantour pravi mali obiteljski šminker - stoji 127.400 kuna.

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

>> Prtljažnika nikad dovoljno - istražili smo koji auti imaju najveće

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

RI
ribar110
13:14 26.02.2017.

Dobar,samo potrosnja malo prevelika kao i cijena.

KA
Kadjar
23:43 07.03.2017.

Dizajnerski dobar auto, ali cijena previsoka u odnosu na konkurenciju, Tipo karavan koji je u višoj klasi je jeftiniji o ovog Clia.

Avatar VitoBH
VitoBH
13:43 27.02.2017.

Okolo gladac unutra jadac.