Redizajn

Novi Land Rover Discovery samo uz blage hibride

20.11.2020.
u 10:00
"Disco” je sada sprijeda sličniji prelijepom Velaru, ali straga ostaje prepoznatljiv. Zadržao je svoj asimetričan dizajn
Pogledaj originalni članak

        Land Rover je osvježio svoj veliki luksuzni SUV Discovery.

Na prvu loptu promjene nisu dramatične, ali kad se zagrebe ispod površine zapravo su temeljite na svim poljima.

“Disco” je i dalje prepoznatljiv po školjkastom poklopcu motora, stepenastom krovu i vrlo vidljivom stražnjem stupu, no sve je to sada još zaobljenije i privlačnije.

Nova LED glavna svjetla s dnevnim svjetlima sa svjetlosnim potpisom postavljena su nisko, a redizajnirani prednji branik odlikuje se širim pojasom u boji karoserije.

Novi model R-Dynamic u gamu unosi još dojmljiviji karakter i agresivniji nastup.

U unutrašnjosti, u kojoj se i dalje nalazi sedam sjedala pune veličine, na središnjoj konzoli sada dominira novi full HD 11,4-inčni zaslon osjetljiv na dodir koji donosi brzo i intuitivno sučelje uz Land Roverov pionirski infotainment sustav Pivi Pro.

Obruč upravljača je novog izgleda, s četiri kraka, a odlikuje se prekidačima skrivenima dok ih ne pritisnete. Čak i uz korištenje svih sedam sjedala, prtljažnik prima 258 litara, a svi putnici na raspolaganju imaju utičnicu za punjenje svojih elektroničkih uređaja. Sustav pametnog preklapanja sjedala (Intelligent Seat Fold) omogućava korisnicima lako mijenjanje konfiguracije sjedenja uz korištenje središnjeg dodirnog zaslona.

Novi Discovery dostupan je u razinama opreme Discovery, S, SE i HSE, u sportskom izdanju R-Dynamic ili kao praktični teretni model Commercial s obujmom prtljažnika od 2024 litre.

Novi Discovery donosi nove redne šesterocilindarske benzinske i dizelske motore Ingenium, koji se odlikuju tehnologijom blagog hibrida (MHEV) od 48 V što poboljšava učinkovitost i performanse te donosi miran rad.

Napredni 3,0-litreni dizelski motori dostupni su u dvije razine snage, sa 249 KS i 570 Nm okretnog momenta i 300 KS i 650 Nm okretnog momenta. Benzinci su 2,0-litreni četverocilindarski također MHEV motor sa 300 KS i 400 Nm i 3,0-litreni sa 360 KS i 500 Nm okretnog momenta.

Šesterocilindarski dizelski motori Ingenium D250 i D300 imaju laganu aluminijsku konstrukciju, odlikuju se malim trenjem, a zamjenjuju prethodne dizelske motore SD4 i SDV6. Pametna tehnologija blagog hibrida (MHEV) od 48 V osigurava da novi motori zadovoljavaju najstrože globalne propise o emisiji i pružaju poboljšani odziv.

Novi pametni sustav pogona na sve kotače (Intelligent All-Wheel Drive) osigurava maksimalni prijenos snage na podlogu, dinamiku u vožnji i učinkovitost cijelog pogonskog sklopa

Standardni zračni ovjes pruža izvanrednu udobnost u vožnji na svim podlogama. Odlikuje se automatskim spuštanjem vozila u skladu s brzinom, radi poboljšavanja aerodinamičkih svojstava i smanjenja potrošnje goriva u vožnji na autocesti. Uz tehnologiju Terrain Response 2, novi Discovery je uvijek automatski pripravan prilagoditi se uvjetima vožnje.

Novi Discovery na tržište stiže u prvom kvartalu 2021. godine, a cijene još nisu poznate.     

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.