na tržištu

Nova izvedba Citroëna C4 Picasso stigla u Hrvatsku

Nova izvedba Citroëna C4 Picasso stigla u Hrvatsku
11.09.2013.
u 15:11
Osim modernog dizajna, Citroënovi modeli gotovo u pravilu u svoj segment premijerno unose i nove tehnologije
Pogledaj originalni članak

Novi Citroën C4 Picasso stigao je u Hrvatsku, a nudi se po cijeni od 136.000 kuna, za izvedbu pokretanu dizelskim HDi motorom od 92 konjske snage. Uz početni dizelaš, izabrati se može i njegova e-HDi inačica, kao i dizelski motor sa 115 konja (e-HDi 115; od 150.815 kn). Benzinske boje brane VTi motor od 120 KS te turbo THP agregat sa 155 KS. Ulazni benzinac košta 142.830 kuna.

Već pri prvom pokazivanju serijskog primjerka Citroën je pobrao simpatije jer se odlučio na hrabar čin preslikavanja gotovo svih linija pokazanih na konceptu Technospace. Unutrašnjost također donosi brojna inovativna rješenja. Tipki i prekidača koji inače vladaju središnjom konzolom Citroën se odrekao, a njihovu ulogu preuzeo je 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Njime se upravlja komandama klima-uređaja, navigacije te audio sustava. Drugi zaslon, 12-inčni, zamijenio je klasičnu instrumentnu ploču.

Ovaj kompaktni jednovolumen vrvi novim tehnologijama. Što serijski, što na popisu dodatne opreme, nudi automatsko parkiranje, aktivni tempomat, upozorenje na prelazak u drugu traku pomoću aktivnih sigurnosnih pojasa, suvozačevo sjedalo s potporom za potkoljenice.

U unutrašnjosti će uživati i oni koji nisu tehnofili, jer Citroën C4 Picasso treće generacije nudi vrhunsku udobnost, funkcionalnost i prostranost. Stražnja su sjedala pomična, pa se više mjesta može dati nogama putnika ili prtljazi. Prtljažnik stoga prima 537 do 630 litara. Kad se sjedala preklope, prtljazi je na raspolaganju 1709 l. Za dva mjeseca na našem tržištu možemo očekivati i produženu izvedbu Grand Picasso.

Citroën C4 Picasso u Hrvatskoj se nudi u četiri razine opremljenosti. Početna Attraction obuhvaća, primjerice, klima-uređaj, ABS, ESP, REF i AFU, prednja dnevna LED svjetla, prednje i bočne zračne jastuke, zračne zavjese, inteligentan sustav protiv proklizavanja. Model serijski već od najniže razine donosi i pokretanje motora bez ključa, električni servo upravljač, automatsku električnu parkirnu kočnicu, el. podizanje stakala, regulator/limitator brzine, audio sustav MP3 sa šest zvučnika.

>> Grand C4 Picasso - high-tech obiteljski 
model

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.