NA TESTU

Njemački plug-in hibridni stroj kombinira benzin i struju

Foto: Daimler
mercedes
Foto: Daimler
mercedes
Foto: Daimler
mercedes
Foto: Daimler
mercedes
Foto: Daimler
mercedes
30.01.2016.
u 17:00
Iako je zbog baterije prtljažnik izgubio 140 litara obujma, oduševljavaju performanse hibridnog sklopa uz 279 KS i 600 Nm okretnog momenta
Pogledaj originalni članak

Hibridni automobili naša su svakodnevica, te danas ovaj sklop pogona susrećemo u različitim klasama automobila. Od malih gradskih, preko kompaktnih, do velikih SUV-ova, odnosno od svakodnevnih do premium proizvođača. Isprobali smo i plug-in hibridni model njemačkog Mercedes-Benza. C-klasa u karavanskom izdanju, oznake C 350 e, podrazumijeva sklop dvolitrenog benzinskog motora od 211 KS i 350 Nm maksimalnog okretnog momenta kojem u pomoć priskače i elektromotor od 82 KS te 340 Nm okretnog momenta.

To znači da je vozaču C-klase na raspolaganju najveća snaga od 279 KS te čak 600 Nm momenta pa za postizanje brzine od 100 km/h treba svega 6,2 sekunde, dok se pokazivač brzine penje skroz do 246 km/h. U prijevodu, mnogi sportski nastrojeni automobili postaju posramljeni pored obiteljskog karavana koji ničim ne odaje da raspolaže ovakvim performansama. Tvornički deklariran doseg isključivo uz pokretanje elektromotora od 31 km moguće je postići bez većih problema, što nije slučaj i s potrošnjom koja je deklarirana na 2,1 l/100 km. Naime, ovako niska potrošnja goriva moguća je tek na kraćim relacijama kada između dvije vožnje imate mogućnost električnom energijom napuniti baterije. U protivnom, prosječna se potrošnja penje i do osam litara.

Iako testirani model ne odiše avangardom, bez obzira na Avantgarde razinu opreme, sve je na svom mjestu, te je dosta pažnje posvećeno detaljima. Pohvale idu i izvrsnom Burmester audio sustavu, koji je svakako utjecao i na podizanje početne cijene karavanskog C 350 e sa 407.671 na 538.939 kuna. Bez obzira što je zbog 6,2 kWh litij-ionske baterije obujam prtljažnika smanjen za 140 litara, i dalje je na raspolaganju solidnih 350 litara proširivih na 1370.

 

>> RAV4 - prvi Toyotin hibridni SUV

>> Veliki plug-in hibrid sa 373 KS do stotke za 6 sekundi

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

BJ
Bjelovar112
18:48 30.01.2016.

e moj batman što voziš da mi je vidjet ? Ovo je stvarno dobar Obiteljski auto kako za mlađe obitelji tako i za ozbiljnije .

TE
Testera
11:54 31.01.2016.

Bez veze, ružno i neefikasno.

BA
batman
17:38 30.01.2016.

smeće