TEST: C5 CROSSTOURER

Nedostatak asfalta u njegovu svijetu nije prepreka

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Citroën C5 Crosstourer
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Citroën C5 Crosstourer
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Citroën C5 Crosstourer
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Citroën C5 Crosstourer
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Citroën C5 Crosstourer
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Citroën C5 Crosstourer
12.10.2014.
u 17:00
Raskošna obiteljska krstarica ima i sve atribute za blaže off-road avanture
Pogledaj originalni članak

Povišenu inačicu karavanskog C5 modela, Citroën C5 CrossTourer, isprobali smo u slabijoj od dvije ponuđene izvedbe. Obje su dizelske, a naša HDi inačica ima 163 konjske snage te je uparena sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Navedena ergela sasvim je dostatna za žustriju vožnju 483 centimetara dugog podignutog karavana. Agregat radi uglađeno, bučniji je tek pri visokim okretajima, a troši umjereno. Tvornički mu je deklarirana prosječna potrošnja 5,1 l/100 km, a mi smo tijekom testa zabilježili potrošnju 6,9 l/100 km.

CrossTourer izgleda robusnije od klasičnog Citroëna C5 u karavanskoj izvedbi, što može zahvaliti posebno dizajniranim branicima, mat sivim krovnim nosačima i 18-inčnim kotačima od brušenog aluminija te kromiranim kućištima retrovizora. Ima i zaštitne obloge u boji poliranog aluminija na prednjim i stražnjim odbojnicima. U odnosu na “urbani” karavan, karoserija mu je povišena za 15 mm. Iako izgleda robusno, CrossTourer nije automobil kojim ćete se upustiti u istraživanje oštrijeg terena, ali možete njime na makadam. Terenski elementi imaju ulogu prvenstveno podignuti izgled na višu razinu i tu ulogu odlično ispunjavaju.

CrossTourer jednako je komforan i prostran kao i običan karavanski C5. Zahvaljujući najbogatijoj Exclusive opremi, testnom modelu ne manjka ni elemenata kojima je svrha razmaziti vozača. Od profiliranih sjedala na dužim rutama očekujemo veću udobnost, dok na općenitu udobnost vožnje nemamo primjedbi, za što lovorike ubire ovjes Hydractive III+. On u vožnji nadzire visinu karoserije kako bi se održao isti razmak od tla bez obzira na teret. Pri većim brzinama visina se smanjuje, a pri manjim povećava. Ova tehnologija specifična je za Citroën. Za optimalnu trakciju brine se, pak, inteligentan sustav protiv proklizavanja. C5 CrossTourer stoji od 220.605 kn. Testni model je bogatije opremljeni Citroën C5 CrossTourer Exclusive 160 BVM6 čija je cijena od 237.938 kn.

>> Francuski šarmer koji s lakoćom osvaja ženska srca

>> Kompaktan dimenzijama, ali izdašan opremom i agilnošću

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.