TEST: Honda Civic

Najprostraniji obiteljski kompakt sada ima i pravi sportski dizajn

Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
22.04.2015., Zagreb - Honda Civic. Photo: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
22.04.2015., Zagreb - Honda Civic. Photo: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
22.04.2015., Zagreb - Honda Civic. Photo: Zeljko Lukunic/PIXSELL
18.05.2015.
u 11:00
Najveće promjene Japanci su napravili na karoseriji, koja je sada vrlo atraktivna
Pogledaj originalni članak

Honda je redizajnom 9. generacije Civica vratila sportski štih svom kompaktu. Pogotovo u Sport izvedbi, koju smo isprobali s 1,8-litrenim VTEC benzinskim motorom.

Najveće promjene Japanci su napravili na karoseriji, koja je sada vrlo atraktivna i na prvi pogled bi se moglo pomisliti da se radi o pravom sportskom modelu. Međutim, ispod poklopca je već poznati atmosferac sa 142 KS i 174 Nm okretnog momenta. To je vrlo solidan motor klasične gradnje kojeg za najbolje performanse treba tjerati u visoke okretaje (pri 6500 o/min razvija 142 KS). Do stotke sprinta za solidnih 9,4 s, a najveća brzina mu je 215 km/h. Civic se može voziti dinamično i pruža vozaču zabavu, ali manje nego što bi to sportski izgled sugerirao.

Ali, pravi je to obiteljski prostrani kompakt, s mnogo prostora na stražnjoj klupi i rekordnim prtljažnikom u klasi (477 litara). A tu su i Hondina praktična čarobna sjedala koja prtljažnik u sekundi pretvaraju u potpuno ravnu površinu. Podizanjem sjedeće površine stražnjih sjedala oslobađa se prostor dovoljan za smještaj dva brdska bicikla. Zaista praktično i zasad nenadmašeno od konkurenata.

S motorom se dobro slaže 6-brzinski precizan ručni mjenjač. Uz start/stop sustav prosječna potrošnja nam je bila vrlo solidnih 7,4 l/100 km. U gradu treba računati na potrošnju veću od 8 litara, a slično je i na autocesti, na brzinama do 150 km/h. Civic s opremom Sport Navi koja uključuje i 7" ekran osjetljiv na dodir, odličnu navigaciju, automatsku klimu, atraktivne vizualne dodatke i parking kameru stoji 199.990 kn. Početni benzinac sa 100 KS stoji 146.990 kuna, a dizelaš sa 120 KS 187.790 kuna.

>> Honda Civic ovaj put sa cijenom koja ne izaziva zgražanje

>> Honda Civic korak do istinskog sportaša

PREDRAG MIŠIĆ PEĐA

Zbog rata s obitelji u Srbiji ne razgovara. Na pitanje je li ikad zapucao na brata, kazao je: 'Vjerojatno.... da. Teška tema'

Predrag Mišić Peđa vukovarski je branitelj koji je agresorima pružao otpor sve do pada grada 18. studenog kada je sa 182 suborca odveden na Ovčaru. Bio je zarobljen u srpskom logoru. I danas se bori da Vukovarci žive bolje, a spominje se kao mogući DP-ov kandidat za ministra branitelja. Sve užase koje je u ratu proživio ispričao je svojedobno za Večernji list

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.