TEST: PEUGEOT 3008

Najpogodniji obiteljski crossover spoj je jednovolumena i SUV-a

Foto: Daniel Kasap/Pixsell
Peugeot 3008
Foto: Daniel Kasap/Pixsell
Peugeot 3008
Foto: Daniel Kasap/Pixsell
Peugeot 3008
Foto: Daniel Kasap/Pixsell
Peugeot 3008
18.05.2014.
u 22:00
Dok se ostali kompaktni crossoveri više temelje na SUV elementima, Peugeot je odabrao veće primjese jednovolumena
Pogledaj originalni članak

Naš je Dubrovnik prije pet godina ugostio gotovo 1000 europskih autonovinara na prvim testnim vožnjama prvog Peugeotovog crossovera 3008.

Stoga je došlo vrijeme za osvježenje. Francuzi su se odlučili za blagi redizajn. Osim drugačije maske i novih svjetlosnih sklopova, većih promjena u izgledu nema. Od konkurentskih crossovera 3008 se razlikuje zanimljivom koncepcijom. Dok se ostali kompaktni crossoveri više temelje na SUV elementima, Peugeot je odabrao veće primjese jednovolumena. I pogodio, jer upravo je to ono što treba obitelji, a odignutost od tla (15 cm) je globalni trend pa 3008 nudi idealan obiteljsko-terenski kompromis.

Unutrašnjost je ostala ista, a 3008 nudi i mnogo zanimljivih rješenja, poput velikog središnjeg grebena između vozača i suvozača, koji osim mjenjačke kutije ima i veliki hlađeni pretinac u koji stane 2-litrena boca. Višim ljudima takvo rješenje bi moglo biti problem. Zanimljiv je i poklopac prtljažnika koji se otvara u dva dijela, a donji, kao u pick-upovima može biti i sjedeća klupa za odmor u prirodi.

Testni model opremljen je najbogatijom opremom Allure što uključuje head-up displej te veliki 9,7-inčni ekran osjetljiv na dodir s navigacijom. Head-up displej i multimedijski ekran skriveni su i otvaraju se tek pri paljenju automobila. Prtljažnik Peugeota 3008 je u prosjeku klase, prima 435 litara.

S novim 2-litrenim HDi dizelašem sa 150 KS i golemih 340 Nm okretnog momenta 3008 je bez obzira na masu od 1,5 tona i vrlo brz (10,7 s do stotke, 195 km/h).

Upravljivost je vrlo dobra, čak iznenađuje stabilnost u zavojima pa se vozač zapravo nema na što požaliti. Čak se i ručni mjenjač (6 stupnjeva) čini preciznijim i bržim no inače. Prosječno smo trošili 6,4 l/100 km. Uz zaista bogat paket opreme stoji 209.104 kune, a uz dodatnu opremu još 20 tisuća kuna više.

Početni benzinac stoji od 150.000 kuna, a dizelaš od 158.000 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

US
Uman SS
18:10 19.05.2014.

Ružnog li auta...