ŠKODA OCTAVIA RS

Limuzina zaljubljena u brze i zavojite ceste

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Škoda Octavia
19.10.2014.
u 11:00
Sportski podešen ovjes izvanredno je izbalansirao potrebu za agilnošću i onu za udobnom vožnjom
Pogledaj originalni članak

Osnovnu ideju kojom nas je osvojila u prethodnoj generaciji, Škoda Octavia RS zadržala je i u novom izdanju. Kompaktna limuzina uglađenog izgleda nudi savršeno usklađene osobine koje treba prosječan obiteljski vozač – prostrana je, udobna, solidno opremljena i umjerenih troškova održavanja. S druge strane, nabrijana RS-ica pod 466 cm dugom karoserijom krije kilometara gladnu zvijer.

Bolji osjećaj za volanom

Turbodizelski 2,0 TDI stroj svojih 184 KS iskorištava do zadnjeg atoma, u rasponu od 3500 do 4000 o/min. Sa 380 Nm pri 1750 do 3000 o/min također je bolja od izvedbe koju je zamijenila. Postiže maksimalnih 232 km/h, a do stotke dograbi za 8,1 sekundi. Te su brojke odlične, no osjećaj za volanom još je bolji jer RS-ica je na žešći pritisak papučice gasa tako startna da “zakucava” za sportski profilirana sjedala. Sportski podešen ovjes izvanredno je izbalansirao potrebu za agilnošću i onu za udobnom vožnjom. Dovoljno je reći da je u Octaviji RS i za dinamičnijih vožnji po zavojitim cestama na stražnjim sjedalima također ugodno putovati, čak i na dužim rutama. DSG automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa brzine mijenja uglađeno i brzo, bez i najmanjeg trzaja. Gotovo neprimjetno. A polugice za mijenjanje brzina na dohvat su ruke, na kolu upravljača, za trenutke u kojima itekako želite biti svjesni svake munjevite izmjene.

Lakša, duža i šira

Osim boljeg motora, nova Octavia RS donijela je i dotjeraniju unutrašnjost, tehnološki napredniju opremu i više prostora za pet odraslih osoba. Do 100 kg je lakša od prethodnice, duža je (+8,8 cm), šira (+4,5 cm) te većeg međuosovinskog razmaka (+10,2 cm). Interijer prošaran crvenim šavovima opremljen je poput kabine kakvog premium automobila, standardno u kombinaciji fine tkanine i kože. Instrumentna ploča izvedena je u RS stilu, a sportske su i kromirane papučice. Upravljač je prilagođen sportskom načinu vožnje. Elektronička poprečna blokada (XDS) pruža dodatnu potporu kod brze vožnje u zavojima. Za potpuni dojam, moguće je podešavati i akustiku motora. Bogata oprema obuhvaća, među ostalim, sve sigurnosne elektroničke pomagače, devet zračnih jastuka, dvozonski Climatronic, radio CD, USB, tempomat, el. podizače stakala, sportsko podvozje... Octavia RS 2,0 TDI stoji od 206.930 kn, dok za bogatije opremljenu testnu RS-icu valja dati 253.759 kn.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

MR
mrki69tua
21:37 19.10.2014.

Linija Octavije prije ove testirane je dizajnom i kvalitetom materijala za klasu iznad ove.