Razvijanje nove funkcije

Fejs i kao burza rada, na kojoj se posao nudi i traži, ali i dobiva

Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell
zurka
Foto: DADO RUVIC/REUTERS/PIXSELL
facebook
Foto: Reuters/PIXSELL
facebook
Foto: Reuters/PIXSELL
facebook
09.11.2016.
u 23:45
Mnogo ljudi upravo na našoj mreži traži osobe za rad ili nudi svoje usluge, kažu u Facebooku koji testira opciju prema ponašanju korisnika
Pogledaj originalni članak

U Facebooku su odlučili da žele sve, i to žele što prije. Poziciju najpopularnije društvene mreže razvijaju u svim smjerovima i ‘otimaju’ poslove ostalima koji poslovne modele temelje na pojedinim segmentima. Sada su se okomili na LinkedIn.

Facebook je mjesto za druženje, dopisivanje, oglašavanje, istovremeno je medij, prostor za oglašavanje velikih kompanija te mjesto za male oglase korisnika. Odnedavno je i društvena mreža za poslovnjake i u tom tonu sada nastavljanju. Odlučili su biti i mjesto za pronalazak poslova i ljudi. Sve ono na čemu LinkedIn temelji svoju djelatnost.

Kao posebna rubrika

Prema najnovijim informacijama, Facebook namjerava biti mjesto gdje poslodavci traže kadrove, tj. oglasnik poslova. Kako tvrde, proučavali su svoju bazu korisnika i njihovo ponašanje, te uvidjeli da mnogi upravo putem Facebooka traže ljude za rad ili nude svoje usluge. Kad je tomu tako, odlučili su izdvojiti tu funkciju kako bi bila uređena i omogućila svima da upravo na Fejsu oglašavaju nova radna mjesta. Zasad testiraju mogućnosti i interes. Što znači da bismo u vrlo skoro vrijeme mogli svjedočiti službenom lansiranju zasebne rubrike Posao.

LinkedIn više od polovice svojih prihoda temelji upravo na oglasima za posao, poslodavcima i korisnicima koji plaćaju mjesečnu naknadu da bi objavili svoje uvjete ili životopise. Jer LinkedIn je poznat kao poslovna društvena mreža. Tamo se uglavnom spajaju i održavaju veze ljudi koji poslovno surađuju. A imaju 433 milijuna članova širom svijeta.

LinkedIn je u vlasništvu Microsofta. U lipnju ove godine dvije su tvrtke potpisale sporazum o kupnji za 26,2 milijarde dolara. Kako su tada poručivali, riječ je o povezivanju vodećeg poslovnog ‘oblaka’ u svijetu s vodećom društvenom mrežom poslovnog svijeta. Pripajanje treba biti dovršeno do kraja godine, a kako je dogovoreno, LinkedIn će zadržati prepoznatljiv brend, kulturu i neovisnost, a Jeff Weiner poziciju izvršnog direktora.

Još će dodatno zaraditi

– Promijenili smo način na koji svijet pristupa prilikama, a ovaj odnos s Microsoftom i kombinacija njihova oblaka i LinkedInove mreže pruža nam priliku da izmijenimo i kako svijet funkcionira – poručio je tad Weiner.

Ipak, čini se da taj posao, koji treba mijenjati svijet, trenutačno stoji u mjestu, dok Facebook beskompromisno ulazi na njihovo područje. Kad uspostavi novu funkciju, za tvrtke će to značiti i dodatni promet na njihovim stranicama i Facebook će to znati naplatiti. Izgledno je da će Facebook i dodatnom opcijom traženja posla i postavljanjem oglasa poslodavaca postići obujam koji mu treba te dodatno zaraditi, iako su pri objavi financijskih rezultata kazali da će usporiti s oglašavanjem kako ne bi odbili korisnike i zagušili stranicu. Argument da uvode novitete jer to korisnici žele i već prakticiraju relevantan je jer Fejs ima sve, 1,79 milijardi mjesečnih korisnika u svijeta, 16 posto ili 243 milijuna više nego lani.

>> Razmišljate o promjeni zanimanja? Evo što savjetuje suosnivač LinkedIna

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Ironman0105
Ironman0105
23:25 10.11.2016.

Facebook, ne "fejs" Fejs bi pisali srbi, ljudi iz zemlje bez gramatike, pravopisa i knjizevnosti. Mi bismo napisali Facebook