Kao da mu standardnih 515 konjskih snaga nije bilo dovoljno, Aston Martin je svoj model Vantage pojačao na 573 konja, uz 644 Nm okretnog momenta raspoloživog pri 5750 o/min. Novi će model na tržištu zamijeniti odlazeći V12 Vantage.
Benzinski 6,0 V12 agregat žestoki Vantage S do stotke potjera za manje od četiri sekunde. Usporedbe radi, \'običnome\' Aston Martinu Vantage za isti zadatak trebaju 4,2 sekunde. Dok Vantage dostiže maksimalnih 310 km/h, Vantage S dograbi i do 330 km/h. Iza ovih podataka krije se činjenica da je Vantage S novi najbrži Aston Martin, ujedno najbrži Aston Martin u povijesti. Iznimka je jedino One-77, ali on je toliko poseban da ovdje sam sebe izuzima iz konkurencije.
Za Vantage S iz Aston Martina kažu da je to njihov najmoćniji motor u skladno skrojenom odijelu. Kako bi mu podarili više snage, Aston Martinovi inženjeri modelu Vantage podarili su novi AM28 motor, a dobio je i novi ispušni sustav. Zapravo, novi ispuh Vantage S posudio je upravo od posebne serije One-77, pa njoj može zahvaliti zvuk koji podiže adrenalin.
Najekstremniji Vantage ikad više nema 6-stupanjski ručni mjenjač, već se snaga na podlogu prenosi putem 7-stupanjskog automatiziranog ručnog mjenjača treće generacije. Vozač brzine može mijenjati i putem polugica ugrađenih iza kola upravljača. Izmjene su brže i preciznije, a sama tehnologija preuzeta je iz motorsporta. Sportshift III mjenjač ujedno na težini štedi 25 kilograma. Upravljač je direktniji, ovjes tvrđi, što zajedno osigurava dinamičniju izvedbu na cesti. Kako bi sustav kočenja bio na razini povećane snage, Vantage S ima karbon-keramičke diskove.
>> Tradicija i inovacije spojene u roadsteru CC100 Speedster