Crossover C-HR

U hrvatske salone stigao najoriginalniji model Toyote - kreće od 163.900 kn

Foto: Marko Prpić/Pixsell
Toyota C-HR
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Toyota C-HR
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Toyota C-HR
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Toyota C-HR
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Toyota C-HR
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Toyota C-HR
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Toyota C-HR
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Toyota C-HR
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Toyota C-HR
29.12.2016.
u 13:59
Toyotin križanac SUV-a i coupea privlači originalnim dizajnom, a nudi se kao 1,2-litreni turbobenzinac i hibridna verzija od 122 KS
Pogledaj originalni članak

U hrvatske je salone stigla Toyota C-HR, najoriginalniji model japanskog proizvođača i vrlo atraktivan kompaktni crossover, po početnoj cijeni od 163.900 kuna.

Križanac coupea i SUV-a dug 436 cm odlikuje se prepoznatljivim modernim dizajnom koji će sigurno privući i kupce koje dosad nije privlačio Toyotin konzervativniji dizajn. Prema dimenzijama uklapa se u prosjek C-SUV segmenta, s time što baš zbog atraktivne kupeovske linije u kabini ipak pruža manje prostora od, primjerice, Nissan Qashqaija koji je duži samo 1,5 cm. Prtljažnik prima solidnih 377 litara. Toyotini inženjeri su se posebno orijentirali na dinamiku u vožnji pa je C-HR jedan od najupravljivijih crossovera, čemu pridonosi i samo 14,5 cm odignutosti od tla.

Nude se samo dva pogonska sklopa, a dizelaša nema u ponudi. Umjesto njega tu je hibrid, čime Toyota pokazuje svoju usmjerenost prema ekologiji. Radi se o pogonu poznatom iz Priusa, koji kombinira 1,8-litreni benzinac i elektromotor s ukupnom snagom od 122 KS, a prijenos snage vrši CVT automatik s kontinuiranim promjenjivim prijenosom. Početna cijena hibridnog C-HR-a iznosi 194.900 kuna. Početni motor je 1,2-litreni turbobenzinac sa 116 KS poznat iz Aurisa, a uz početnu opremu i standardni 6-stupanjski ručni mjenjač C-HR stoji već spomenutih 163.900 kuna. Turbobenzinac se može kombinirati i s CVT mjenjačem (doplata 11.000 kuna) i 4x4 pogonom (doplata 29.100 kuna).

>> Šminkerski crossover s odličnim turbobenzincem

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 10

KA
Kadjar
00:39 30.12.2016.

Cijena-sitnica! Skoro pa ga poklanjaju! Ha ha....

HA
hacker
14:51 30.12.2016.

Samo 14,5 cm odstojanje podnice od tla što je na razini prosječnog osobnog automobila, tako da ne znam za koju je namjenu uopće to čudo. Niti se može s njim na neki lagani off road kao recimo s Vitarom, zato ne vidim ikakav smisao kupnje ovog automobila bolje onda Auris ili Corolla ista stvar...

Avatar comandante
comandante
08:25 30.12.2016.

kopija nissanovog jukea... dobro izgleda