Testirali smo

Dinamičan novi turbobenzinac pun je pogodak za redizajnirani Kadjar

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
16.06.2019.
u 21:12
Cijena testnog modela uz dodatnu opremu – sigurnosni paket koji sadrži sustav aktivnog kočenja u nuždi, sustav mrtvog kuta i bočne senzore (3900 kn) te plavu iron metalik boju (3900 kn) uz popuste iznosi 188.967 kuna.
Pogledaj originalni članak

Četiri godine nakon premijere na tržište je stigao osvježeni Kadjar, prvi Renaultov SUV/crossover u traženoj C SUV klasi automobila u kojoj cijelo desetljeće u Europi dominira Kadjarov stariji brat Nissan Qashqai. Još uvijek svjež dizajn 449 cm dugog automobila s međuosovinskim razmakom od 264,6 cm redizajnom je samo lagano dotjeran pa sada Kadjar ima Renaultov prepoznatljiv svjetlosni potpis LED dnevnih svjetala u C obliku i ušminkane odbojnike s kromiranim umecima. I dalje izgleda robusno i dojmljivo.

U unutrašnjosti su dizajneri fino “popeglali” kokpit u kojem su fizičke kontrolne tipke uklonjene i sve se podešava pomoću tri digitalna koluta. Multimedijski sustav R-Link sada serijski dolazi sa 7-inčnim zaslonom i funkcijama povezivosti na pametne telefone. Srednji Bose paket opreme donosi navigacijski sustav, ali i još mnoštvo opreme poput full LED prednjih svjetala i Bose audio sustava. Najveća je novost ispod poklopca motora – novi turbobenzinac, koji smo prvotno isprobali u Mercedesovoj A-klasi u koju se također ugrađuje.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Renault Kadjar

Radi se o 1,33-litrenom 4-cilindarskom motoru opremljenom GPF filtrom sitnih čestica koji pomoću turbopunjača razvija 140 KS, a uparen je s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (u ponudi je i jači sa 160 KS s EDC7 automatikom). Snagu prenosi na prednje kotače. U svim režimima vožnje je odličan, već od 1600 o/min nudi “dizelski” okretni moment od 240 Nm, a performanse – 10,4 s do stotke, maksimalnih 203 km/h te međuubrzanje od 80-120 km/ od 8,1 s – su u praksi vrlo uvjerljive. Uz to, voziti se može zaista štedljivo, izmjerili smo 7,4 l/100 km u prosjeku, a na otvorenoj se cesti može bez problema spustiti ispod 6 l/100 km.

Cijena testnog modela uz dodatnu opremu – sigurnosni paket koji sadrži sustav aktivnog kočenja u nuždi, sustav mrtvog kuta i bočne senzore (3900 kn) te plavu iron metalik boju (3900 kn) uz popuste iznosi 188.967 kuna.

Pogledajte i video - prometni stručnjaci o nesreći kod Novske:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

BA
BakaMraz
00:04 17.06.2019.

Za te novce kupis Hyundai Tucson dizel! I da, da ne zaboravim, tako veliku i tesku grdosiju ce pokretati 1.3 litre mali benzinac? Ha ha, pa da ima i 16 turbina, to je igracka od motora koja bi bas lijepo odgovarala Cliu, ali Kadjar je jako daleko od Clia.....