Tehnološki skok

Demonstracija raskoši u Opel karavanu

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel ST
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel ST
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel ST
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel ST
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel ST
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel ST
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel ST
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel ST
28.07.2016.
u 08:00
Opel je u naizgled običnu Astru Sports Tourer ugradio značajke iz premium vozila
Pogledaj originalni članak

Opel provocira višu klasu. Iskače taj pojam već neko vrijeme iz reklama ovog njemačkog proizvođača, koji njime želi naglasiti da kupci sada i u Opelovim modelima mogu dobiti sve one napredne i korisne novotarije koje nude premium proizvođači.

I sve smo te opcije već isprobali u raznim modelima - i grijanje volana, i ventiliranje i grijanje sjedala, i Intellilux LED Matrix svjetla, parkirne senzore sprijeda i straga... No kad nam je na test stigla naizgled obična bijela Astra Sports Tourer, svejedno smo bili zatečeni.

Nenametljiva kompaktna karavanka ponijela je u svojih 470,2 cm dužine sve sustave i asistente kojima se inače razmeću premium proizvođači. Sustav upozorenja na nenamjeran prelazak u drugi vozni trak imaju i drugi, no Astra ST aktivna je u ideji da vozača spriječi da slučajno ‘odluta’ u suprotni smjer. Ona fizički vuče volan udesno krene li automobil preko središnje bijele linije, bez da je vozač aktivirao pokazivač smjera. Sama koči kako bi izbjegla sudar pri nižim brzinama, mjeri razmak od vozila ispred, Opel Eye prednja kamera čita prometne znakove uz cestu.

Grijanje volana i sjedala cijenit će onaj tko u ovako opremljenu Astru ST sjedne zimi, a mi smo za toplinskoga vala bili zahvalni na ventiliranju odličnih ergonomskih sjedala. Vozačevo ima i masažu i mogućnost namještanja bočnih dijelova. Obilje kukica, prečki i velika mreža, pak, pakiranje su pretvorili u igru, a uz ovakvu organizaciju ni samo jedna torba neće ‘šetati’ po prtljažniku koji prima do 1630 l. Pune ruke također nisu problem, jer se prtljažnik otvara pokretom noge ispod stražnjeg branika. Naslon stražnje klupe preklapa se jednim dodirom.

Kožom presvučen trokraki multifunkcijski upravljač je direktan, 6-brzinski ručni mjenjač precizan i ugodan. BiTurbo 1,6 dizelaš nove generacije sa 160 KS odličan je izbor za ovakav automobil. Kompaktan motor s dva turbo punjača razvija maksimalni okretni moment od 350 Nm pri samo 1500 okretaja u minuti. Brzog odziva, snage ima dovoljno u svim režimima rada i u svim situacijama, a ne žeđa pretjerano. Tijekom testa (većinom vožen na sportskim postavkama) trošio nam je 6,7 l/100 km.

Na sve ovo valja još dodati sve one sustave koje i očekujemo u izdašno opremljenom modelu, i dolazimo do ukupne cijene od 236.122 kn. Astra Dynamic Sports Tourer 1,6 DTR BiTurbo sa 160 KS inače stoji 176.343 kn. Da na bilo koji automobil koji takve stvari uopće ima u ponudi dodamo navedene sustave i opcije, iznos bi bio bitno veći.

>> VIDEO Večernjakov novinar među prvima na svijetu vozio se u automobilu Mate Rimca Concept_One vrijednom milijun eura

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

JU
jurajuric116
09:29 28.07.2016.

jako ljepi autić. za dve tri godine ima da si uvezem jedan rabljeni. dok malo padne cijena.