Na testu VW T-Roc Cabrio 1,5 TSI DSG R-Line

Atraktivna SUV coupe zamjena za Golf bez krova

Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
05.11.2020.
u 15:09
Vrlo jednostavan električni mehanizam u samo 11 sekundi sprema platneni krov u prtljažnik i omogućava uživanje u vožnji bez krova
Pogledaj originalni članak

Neobičan spoj SUV-a i kabrioleta nije novost, već je viđen na modelu Range Rover Evoque, ali Volkswagen T-Roc Cabrio prvi je takav automobil jednog mainstream proizvođača. Uz to, kabrioletski T-Roc dolazi kao zamjena za Golf Cabrio, koji je u sedam generacija najprodavanijeg automobila na svijetu postao ikona među automobilima bez krova. Ali, eto, stigla su nova vremena u kojima su SUV automobili popularniji od klasičnih kompakata.

T-Roc Cabrio nudi sasvim solidnu prostranost za četvero odraslih putnika u kabini i prtljažnik od 284 litre. Zbog kupeovskih linija i mjesta iskorištenog za spremanje platnenog krova otvor prtljažnika je uzak, no to je kompromis na koji morate biti spremni. Cabrio verzija T-Roca je izdužena do 427 cm te snižena za šest cm, na 151 cm.

Izgled automobila je atraktivan i mami poglede, pogotovo kad se spusti platneni krov. Sam mehanizam spuštanja i dizanja krova radi savršeno, pomoću elektrohidrauličnog pogona rasklapa se i sklapa automatski za samo 11 sekundi, pa i u vožnji do 30 km/h. Strujanje zraka i pri vožnji otvorenom cestom pri 70-80 km/h nije velik problem, pogotovo ako su dignuti bočni prozori, a za putnike sprijeda dodatna zaštita je i stražnji vjetrobran koji se može montirati.

Tada se ugodno može voziti s otvorenim krovom i pri većim brzinama.
Pod poklopcem motora na testnom T-Roc Cabriju bio je trenutno jedini motor u ponudi ovog modela - 1,5 TSI EVO, 4-cilindrični turbobenzinac sa 150 KS i okretnim momentom od 250 Nm uparen s DSG7 automatskim mjenjačem koji snagu prenosi na prednje kotače. Odlična je to kombinacija već isprobana u raznim modelima VW grupacije, a T-Roc je s njom vrlo agilan.

 

 

Do stotke stiže za 9,6 sekundi, a maksimalna mu je brzina 205 km/h. Tvornički deklarirana kombinirana potrošnja je 5,6 l/100 km, dok je nama na testu iznosila 7,2 l/100 km.
U vožnji je T-Roc zabavan, a zbog kompaktnih dimenzija i vrlo praktičan u gradskim uvjetima. Preglednost je solidna, a kod manevriranja su tu od pomoći prednji i stražnji parkirni senzori te kamera.

Uz top opremu R-Line cijena iznosi 283.631 kunu, dok je početna cijena za model s istim motorom i 6-brzinskim ručnim mjenjačem te već vrlo bogatom Style opremom 232.312 kuna.  

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.