Testirali smo Mazdu 6

Agresivnim dizajnom izdvaja se iz uniformiranosti klase

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
08.02.2019.
u 09:00
Mazda6 cjenovno starta od 210.225 kuna. testni primjerak stoji 338.577 kuna
Pogledaj originalni članak

U kojoj smo god izvedbi dosad isprobali Mazdu6, dojam je uvijek bio jednak - odličan automobil! Japanski klasik modernog je dizajna, dinamičan i pomalo agresivan. U unutrašnjosti vladaju kvaliteta materijala i izrade, funkcionalnost i prostranost. Posebno to vrijedi za opremom ovako krcatu izvedbu, kakav je testni primjerak. Na stražnjim se sjedalima bez problema mogu povesti tri odrasle osobe. Primjedbi nemamo ni na prtljažnik zapremnine 480 litara.

Koliko god nas Mazda6 izgledom uvijek iznova oduševi, svoje najjače adute pokazuje na cesti. Vozne su joj osobine prvoklasne. Automobil naprosto mami da ga potjerate brže, a nisu mu mrske ni zavojite ceste. Ovjes je odličan, prava mjera između udobnosti i dinamike, a u stopu ga prati izravan upravljač i poželjan automatski mjenjač koji stupnjeve izmjenjuje brzo i bez trzaja. Ispred mjenjača okrugli je kontroler putem kojeg se lako dohvate sve bitne funkcije infotainment sustava. Izgleda poput elementa iz kakvog premium modela, praktičan je i jednostavan za upotrebu. Sam zaslon pregledan je, a - iako je u osnovni dodirni - na dodir reagira samo kad je automobil zaustavljen.

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda6

U vožnji po multimedijskom sustavu pretraživati možete samo preko spomenutog kontrolera, što je s aspekta sigurnosti vrlo pohvalno. Teško je pobrojati sve stavke (pre)bogate opreme, no valja izdvojiti grijana i hlađena komforna sjedala, grijano kolo upravljača, parkirne kamere koje pokrivaju 360 stupnjeva, zakretna prednja LED svjetla, Bose audio sustav. Testnu Mazdu6 pokreće 2,2-litreni dizelski motor koji raspolaže sa 184 konjske snage. Radi uglađeno, odličnog je odziva te u prosjeku na stotinu prevaljenih kilometara troši malo iznad pet litara goriva.

Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar Olujni
Olujni
09:32 09.02.2019.

Nisam ljubitelj VW, ali za 219.000, dakle za samo nekoliko tisuća kuna više, ipak radije kupim Passata....

DU
Deleted user
11:10 11.02.2019.

..." starta od 210.225 kuna. testni primjerak stoji 338.577 kuna " Pa šta taj osnovni model nema ni blatobrana ni vrata? Ova autoindustrija su teški lopovi. Auta koja su prije koštala 30-40 tisuća DM, sada koštaju isto 30-40 tisuća ali EUR-a!

SE
serđo12
10:34 12.02.2019.

Dobro je rekao Ivo Grigurević u ,,sto je muškarac bez brkova,,za one koji kupuju japanske aute!