CITIGOe iV

Isprobali smo: Prva električna Škoda po cijeni od 123.214 kn

Foto: Škoda
Škoda CITIGOe iV
Foto: Škoda
Škoda CITIGOe iV
Foto: Škoda
Škoda CITIGOe iV
Foto: Škoda
Škoda CITIGOe iV
Foto: Škoda
Škoda Superb iV
Foto: Škoda
Škoda Superb iV
Foto: Škoda
Škoda Superb iV
29.11.2019.
u 13:31
Škodin električni gradski automobil pokreće elektromotor snage 61 kW, odnosno 83 KS. Između dva punjenja autonoman je 260 kilometara. Vozaču su na izbor tri moda vožnje - Normal, Eco i Eco+
Pogledaj originalni članak

Prva potpuno električna Škoda i prvi Škodin plug-in hibrid. Škoda CITIGOe iV i Superb iV. Uvođenje na tržište ova dva noviteta - koja smo isprobali u Amsterdamu - obilježilo je i pokretanje oznake Škoda iV po kojoj ćete ubuduće prepoznati ekološke modele češke marke koja je dio Volkswagen grupe. Gradski električni automobil CITIGOe iV u Hrvatskoj se već može naručiti, a njegova trenutačna cijena od 123.214 kuna razlog je zbog kojeg su mnogi kupci svoje pologe već uplatili, ne želeći kalkulirati s eventualnim budućim državnim poticajima na električne automobile. Navedena cijena vrijedi za izvedbu s Ambition razinom opremljenosti, koja će nakon 31. prosinca stajati 137.614 kn. CITIGOe iV Style, pak, do kraja ove godine stoji 131.352 kn, a kasnije će mu cijena biti 145.752 kn. Sada naručeni primjerci kupcima će biti isporučeni krajem siječnja i početkom veljače.

CITIGOe iV Ambition od važnije opreme serijski ima automatski klima-uređaj Climatronic, digitalni radio, radio SWING s dva zvučnika, držač za mobitel koji uključuje aplikaciju Move&Fun II, putno računalo, višenamjensko kožno kolo upravljača, električne podizače prednjih prozora, LED dnevna svjetla, svjetla za maglu sa svjetlom za zavoje, Lane Assist, daljinsko centralno zaključavanje sa Safelock funkcijom. Utičnica za kombinirani sustav punjenja (CCS) uključuje i DC utičnicu za brzo punjenje. U vožnji se električni mališan (dug je 359,7 cm, 164,5 cm je širok i 148,1 cm visok) pokazao odličnim - agilan je, upravljiv, vrhunski ubrzava i u gradskoj je vrevi ‘kao doma’.

Foto: Škoda
Škoda CITIGOe iV

Škodin električni gradski automobil pokreće elektromotor snage 61 kW, odnosno 83 KS. Između dva punjenja autonoman je 260 kilometara. Vozaču su na izbor tri moda vožnje - Normal, Eco i Eco+ - čijim se odabirom vozne osobine mijenjaju od dinamičnih do učinkovitih. Simpatičan vanjski dizajn preslikan je i u skladnu i dopadljivu unutrašnjost. Kabina dostatna za četiri osobe obiluje privlačnim detaljima. Prtljažnik ovog malog električara s 241,7 cm međuosovinskog razmaka prima 250 litara (923 litre s preklopljenim naslonima stražnjih sjedala).

Plug-in hibrid Superb iV proizvodi se u tvornici Kvasiny i na tržište će stići početkom 2020. godine. Prvom Škodinu plug-in hibridnom modelu samo na struju doseg je 62 kilometra, pri čemu nema CO2 emisija. Ukupna mu autonomija iznosi 930 kilometara. Kad vozi samo na struju, pješaci i biciklisti mogu ga čuti zahvaljujući umjetno generiranom zvuku. Plug-in hibridni pogon u Superbu se nudi uz Ambition i Style razine opremljenosti, kao i za Sportline i L&K inačice. Superb iV opremljen je naprednim sustavima treće generacije MIB modularnog infotainment matrix sustava, ugrađena eSIM kartica omogućava da je neprestano online, a donosi sve napredne sustave iz klasičnog Superba, među njima i Lane Assist.

Opcijski nudi Trailer Assist i Area View sustave potpore, kao i full LED Matrix svjetla te dinamičku kontrolu šasije. Baterija izdašnog kapaciteta 13 kWh može se napuniti preko noći, točnije za pet sati na standardnoj kućnoj utičnici. Upotrebom wall boxa vrijeme punjenja bitno se skraćuje. U kombinaciji s električnim motorom maksimalna snaga iznosi 160 kW, dok bazni 1,4 TSI razvija 115 kW. U limuzinskoj izvedbi stoji od 271.451 kn, odnosno od 280.025 kn za Superb iV Combi. U Škodi procjenjuju da će svaki peti Superb prodan u Europi biti hibrid.

BIVŠI MOSTOVCI O RASKOLU U MOSTU

'Raspudići su otišli iz karijernih razloga, istih onih zbog kojih su i došli u Most'

Marko Vučetić se pita zašto Mariji Selak Raspudić Marin Miletić nije smetao i na listi za Sabor ako joj je sad smetao na listi za EU parlament, Vlaho Orepić drži da je Most u konfliktu s vlastitom idejom i svima oko sebe, Ivana Ninčević-Lesandrić da se stranka više bavi pobačajem nego gospodarstvom, a Ivica Relković da Most ima problem hrabrosti zadnjeg koraka, odnosno hrabrosti ulaska u mogućnost izvršne vlasti i s nekim s kim nije bitno blizak

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.