Foto: Borna Filic/PIXSELL Autoindustrija u problemima: 'Brine nas kako ćemo uspjeti zadovoljiti ciljeve'

Autoindustrija u problemima: 'Brine nas kako ćemo uspjeti zadovoljiti ciljeve'

05. 09. 2018. u 07:27 3
Smanjenje korištenja dizela dovelo je porasta emisija ugljičnog dioksida po prvi put, „unatoč svim naporima” proizvođača, dodao je Jonnaert.

Europska automobilska industrija propituje klimatske ciljeve koje Europska Unija planira provesti do 2021. godine te traže produljenje vremenskog razdoblja, rekao je Erik Jonnaert, predsjednik Europske udruge proizvođača automobila (ACEA).

PREMDA SU PRIZNALI Njemačko ministarstvo prometa kaže kako nema dokaza o varanju kod vozila VW-a na benzin

Do 2021. godine, pravila EU propisuju da novi automobili ne smiju imati emisiju veću od prosječnih 95 grama ugljičnog dioksida po kilometru. Prošle je godine Europska Komisija predložila da se ciljana brojka umanji za dodatnih 30 posto do 2030. godine.

Ciljevi EU dio su globalnih napora kako bi se smanjile emisije ugljičnog dioksida te ograničili učinci na klimatske promjene.

„Našu industriju jako brine kako ćemo uspjeti zadovoljiti ciljeve do 2021. godine”, rekao je Jonnaert. Prošle su godine novi automobili imali emisije od prosječnih 118.5 grama ugljičnog dioksida po kilometru.

STRAH OD BIJEGA Varanje na ispušnim plinovima: Uhićen jedan od Porscheovih direktora

Smanjenje korištenja dizela dovelo je porasta emisija ugljičnog dioksida po prvi put, „unatoč svim naporima” proizvođača, dodao je Jonnaert.

Naglasio je kako su proizvođači napravili sve kako bi postigli ciljeve do 2021. godine, i ne samo da bi izbjegli velike novčane kazne s kojima će se suočiti u suprotnom.

Predsjednik ACEA odbio je plan Komisije za dodatnim smanjenjem ciljane razine emisija ugljičnog dioksida do 2030. godine te je upozorio Europski parlament protiv poticanja smanjenja za 50 posto u usporedbi s ciljanim brojkama za 2021. godinu. Bilo što više od 20-postotne redukcije je nerealno, rekao je Jonnaert.

Ogromna napetost Sudbinu dizelaša odredit će jedan čovjek, izvan funkcije moglo bi biti 15 milijuna vozila

„Naravno, dobar je osjećaj imati visoke ciljeve redukcije na papiru, ali mi želimo biti sigurni da ćemo što god bude stavljeno na papir, barem u našoj industriji, izvršiti”, zaključio je.

Pogledajte i video: Koliko vrijede vozačke dozvole

pogledajte na vecernji.hr
  • 10:42 5. rujna 2018.

    Norme za emisije ispušnih plinova su zadane kao cilj i od toga nebi trebalo odustati. Naravno da autoindustrija pruža otpor jer moraju ulagati u nove tehnologije da bi zadovoljili kriterije. Da se razumijemo novaca imaju na pretek pogotovo Njemačka autoindustrija ...

  • 10:00 9. rujna 2018.

    koje gluposti ! , htjeli bi da se sve prodaje u duplim i još više količinama da bi netko imal na papiru ili u računalu velike brojke novaca i malo kog je briga kak bu dalje za našu djecu, zakaj ...

  • 09:39 5. rujna 2018.

    Smanjiti će kubikažu motora, u laboratorijskim uvjetima će manji trošiti, u realnim više.

Komentirajte
Vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice vecernji.hr kliknite na "Slažem se".