Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 192
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Darovita manekenka

Ljupka Gojić postala je dizajnerica zanimljive linije odjeće Jolie Petite

Ljupka Gojić (1)
Foto: Antonio Bronić/Pixsell
1/11
03.05.2010.
u 15:46

Jedan model nekoliko pari ruku radi cijeli dan, za Ljupkine “Curice” zainteresirao se i francuski dizajner Jean Paul Gaultier, a cijene se kreću od 400 do 800 kuna.

Nakon 14 godina na modnim pistama New Yorka, Milana i Pariza, modnih editorijala za najprestižnije modne časopise poput Ellea i Cosmopolitana, hrvatska manekenka i top-model s najuspješnijom inozemnom karijerom Ljupka Gojić-Mikić odlučila se okušati i u drugoj strani mode - onoj dizajnerskoj. Naime, krajem prošle godine Ljupka je sa svojom majkom Željkom pokrenula vlastitu modnu marku Jolie Petite by Ljupka Gojic (Mala Ljupka), prepoznatljivu po neobičnim krojevima, veselim bojama i liku djevojčice koja je već stekla malu vojsku obožavatelja i postala neizostavan komad u ormarima trendseterica.

- Kada sam kao klinka došla u Pariz Francuzima je bilo prilično teško izgovoriti moje ime tako da sam jedno vrijeme bila Lupka dok nisu otkrili značenje mog imena na francuskom i prekrstili me u Jolie - otkrila nam je Ljupka anegdotu koja ju je inspirirala za naziv vlastitog modnog brenda.

Ideja da se bavi modnim dizajnom 27-godišnjoj manekenki, majci petomjesečne djevojčice Jane i supruzi nogometaša Mihaela Mikića došla je sasvim spontano, ali najveći krivac za uplovljavanje u dizajnerske vode je njezin tvrdoglavi karakter.

- Krajem prošle godine sam zbog trudnoće morala malo smiriti svoje poslovne obveze, stoga sam jednostavno pronašla način kako da veselo i učinkovito “odradim” to razdoblje. Kao horoskopski Blizanac uvijek moram nešto raditi i nisam htjela isključivo odmarati i tjednima birati boje zidova dječje sobe - priča Ljupka. Rezultat te hiperaktivnosti bila je koncentracija na “Curice” koje je do tada u obliku hobija izrađivala Ljupkina mama Željka. Dok je ta pustolovina bila u povojima, Ljupkina mama kao podlogu je koristila pamučne majice svoje kćeri na koje je Ljupka jednostavno zaboravila jer, priznaje, odjeću doslovno ostavlja gdje stigne. No, nakon što joj se u kreiranju pridružila i kći, lik djevojčice načinjen od patchworka različitih materijala s dodacima kao što su gumbići, zakovice, lanci, perlice, pa čak i pravog asesoara poput naušnica i vrpci pojavio se i na tunikama i haljinama.

Odskočna daska za predstavljanje linije bio je Facebook putem kojega se dovoljno ljudi zainteresiralo za liniju pa je modni dvojac mogao napraviti korak dalje i prije mjesec dana otvoriti showroom u Albaharijevoj ulici u Zagrebu, u zgradi u kojoj je uspješna manekenka odrasla.

- Mnogi su se čudili kada smo odlučili otvoriti dućan na ovoj “neatraktivnoj” lokaciji, ali ona je za nas bila idealna. Ne bih je mijenjala ni s prestižnom ulicom Bond u Londonu - ističe Ljupka. U poslovanje showrooma koji odiše udobnošću dnevnog boravka uključena je cijela obitelj Gojić: dok su Ljupka i mama Željka zadužene za dizajn odjeće, tata Ljubo pobrinuo se za uređenje interijera te je izradio sav namještaj, a brat Dado brine za komercijalnu stranu posla.

- Moj otac veliki je zaljubljenik u obradu drveta te je, uz nekoliko naših prijedloga, sam osmislio interijer i izradio gotovo sav namještaj. Sada ga pokušavam nagovoriti da napravimo i liniju namještaja Jolie Petite, no on je ustrajan u tome da njegov hobi ostane samo hobi - priča modna dizajnerica u usponu koja priznaje da je u svoju novu modnu avanturu ušla bez previše očekivanja, a svoj novi posao doživljava prvenstveno kao igru koje je neizostavni dio i njezina kćerčica Jana kojoj su se, kaže mlada mama, svi u obitelji Gojić prilagodili. Tako Jana i u showroomu ima svoj prostor, u radionici koja se nalazi iznad prodajnog prostora. Ondje su smješteni Janina njihaljka, krevetić te mnoštvo igračaka jer se nerijetko dogodi da s mamom mora pola dana provesti u butiku gdje je naizmjence čuvaju Ljupka i baka Željka, a ponekad brigu preuzmu i drugi članovi obitelji. Za svoju prvu unuku iskusni drvodjelac djed Ljubo izradio je krevetić i ormar za presvlačenje.

- Oko Jane mi pomažu svi, ali najviše suprug Mihael koji od njezina rođenja češće dolazi u Zagreb jer je radi nogometa stacioniran u Japanu. Jana nas sve ima na raspolaganju 24 sata na dan, kao mala kraljica - s velikom ljubavlju kaže mlada mama.

- Kao majka se osjećam kao najsretnija osoba na svijetu i takvu pozitivnu energiju želim svima oko sebe - kaže Ljupka, koja s nestrpljenjem čeka kolovoz kada će svoju princezu prvi put odvesti na Daleki istok u posjet tati. Do tada će se posvetiti proširenju svojeg brenda pa tako uskoro planira lansirati i mušku kolekciju čiji će zaštitni znak, umjesto curice, biti dečko.

- Veliko nam je iznenađenje bilo kada nam je naš PR Grgo Zečić iz Pariza javio kako se upravo vratio sa sastanka s Jeanom Paulom Gaultierom koji se oduševio njegovom majicom koju smo nazvali “dečko”. Moja prijateljica i kolegica, manekenka Helena Šopar je pak pravi ambasador Jolie Petitea u New Yorku gdje živi i radi već godinama - otkriva Ljupka te dodaje kako joj nikada nije bio cilj graditi elitistički brend za odabrane poznanike.

- Naša vrata otvorena su za sve. Želimo da se u našem showroomu svi ugodno osjećaju i pronađu nešto što će im se svidjeti - poručuje. U skladu s time svaka kolekcija Jolie Petite radi se u svim brojevima, a cijene variraju od 400 do 800 kuna, ovisno o složenosti izrade, utrošenom materijalu i uloženom vremenu.

Osim muškaraca, u showroomu uspješne mlade Zagrepčanke uskoro će se moći odjenuti i najmlađi jer mama i kći Gojić ubrzano rade i na dječjoj kolekciji. Pri tome im pomažu i prijateljice gospođe Željke koje zajedno s njom često uz kavu izrađuju slatke djevojčice i našivaju ih na odjeću. Pri osmišljavanju nove kolekcije najveća inspiracija im je mala Jana koju Ljupka, bez obzira na svoju povezanost s najvećim modnim imenima kao što su Dior, Issey Miyake, Cacharel i Alexander McQueen čije je kreacije nosila, nema namjeru odijevati u skupu dizajnersku odjeću.

- Takve stvari nikada ne bih prakticirala jer određene granice zdravog razuma moraju postojati. Opasno je kada roditelji vlastite frustracije rješavaju preko djece bilo da ih odijevaju u Dior ili ih tjeraju da uče sedam stranih jezika - zaključuje Ljupka.

Ključne riječi

Komentara 4

BO
bonsai
06:13 04.05.2010.

bravo Ljupka , samo tako nastavi ,originalna ideja ! sretno u poslu .

VI
viviann
02:39 04.05.2010.

ajme kakva ružna lutkica kao zaštitni znak linije. baš je mogla i nešto bolje smisliti.

JM
ja-ma
14:23 04.05.2010.

Svaka čast,ali meni je to infantilno.To je O.K. za djecu,ali za svakog starijeg od 15 godina nije.Sva sreća pa ima vezu u modnim krugovima da joj poguraju tu maminu(ne njezinu!)izmišljotinu jer da nema mogla bi šivati jedino za Turbo limač i to možda.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije