Pregled dana navigacija vecernji list Zvijezde
Darovita manekenka

Ljupka Gojić postala je dizajnerica zanimljive linije odjeće Jolie Petite

Jedan model nekoliko pari ruku radi cijeli dan, za Ljupkine “Curice” zainteresirao se i francuski dizajner Jean Paul Gaultier, a cijene se kreću od 400 do 800 kuna.

Foto: Antonio Bronić/Pixsell

Nakon 14 godina na modnim pistama New Yorka, Milana i Pariza, modnih editorijala za najprestižnije modne časopise poput Ellea i Cosmopolitana, hrvatska manekenka i top-model s najuspješnijom inozemnom karijerom Ljupka Gojić-Mikić odlučila se okušati i u drugoj strani mode - onoj dizajnerskoj. Naime, krajem prošle godine Ljupka je sa svojom majkom Željkom pokrenula vlastitu modnu marku Jolie Petite by Ljupka Gojic (Mala Ljupka), prepoznatljivu po neobičnim krojevima, veselim bojama i liku djevojčice koja je već stekla malu vojsku obožavatelja i postala neizostavan komad u ormarima trendseterica.

- Kada sam kao klinka došla u Pariz Francuzima je bilo prilično teško izgovoriti moje ime tako da sam jedno vrijeme bila Lupka dok nisu otkrili značenje mog imena na francuskom i prekrstili me u Jolie - otkrila nam je Ljupka anegdotu koja ju je inspirirala za naziv vlastitog modnog brenda.

Ideja da se bavi modnim dizajnom 27-godišnjoj manekenki, majci petomjesečne djevojčice Jane i supruzi nogometaša Mihaela Mikića došla je sasvim spontano, ali najveći krivac za uplovljavanje u dizajnerske vode je njezin tvrdoglavi karakter.

- Krajem prošle godine sam zbog trudnoće morala malo smiriti svoje poslovne obveze, stoga sam jednostavno pronašla način kako da veselo i učinkovito “odradim” to razdoblje. Kao horoskopski Blizanac uvijek moram nešto raditi i nisam htjela isključivo odmarati i tjednima birati boje zidova dječje sobe - priča Ljupka. Rezultat te hiperaktivnosti bila je koncentracija na “Curice” koje je do tada u obliku hobija izrađivala Ljupkina mama Željka. Dok je ta pustolovina bila u povojima, Ljupkina mama kao podlogu je koristila pamučne majice svoje kćeri na koje je Ljupka jednostavno zaboravila jer, priznaje, odjeću doslovno ostavlja gdje stigne. No, nakon što joj se u kreiranju pridružila i kći, lik djevojčice načinjen od patchworka različitih materijala s dodacima kao što su gumbići, zakovice, lanci, perlice, pa čak i pravog asesoara poput naušnica i vrpci pojavio se i na tunikama i haljinama.

Odskočna daska za predstavljanje linije bio je Facebook putem kojega se dovoljno ljudi zainteresiralo za liniju pa je modni dvojac mogao napraviti korak dalje i prije mjesec dana otvoriti showroom u Albaharijevoj ulici u Zagrebu, u zgradi u kojoj je uspješna manekenka odrasla.

- Mnogi su se čudili kada smo odlučili otvoriti dućan na ovoj “neatraktivnoj” lokaciji, ali ona je za nas bila idealna. Ne bih je mijenjala ni s prestižnom ulicom Bond u Londonu - ističe Ljupka. U poslovanje showrooma koji odiše udobnošću dnevnog boravka uključena je cijela obitelj Gojić: dok su Ljupka i mama Željka zadužene za dizajn odjeće, tata Ljubo pobrinuo se za uređenje interijera te je izradio sav namještaj, a brat Dado brine za komercijalnu stranu posla.

- Moj otac veliki je zaljubljenik u obradu drveta te je, uz nekoliko naših prijedloga, sam osmislio interijer i izradio gotovo sav namještaj. Sada ga pokušavam nagovoriti da napravimo i liniju namještaja Jolie Petite, no on je ustrajan u tome da njegov hobi ostane samo hobi - priča modna dizajnerica u usponu koja priznaje da je u svoju novu modnu avanturu ušla bez previše očekivanja, a svoj novi posao doživljava prvenstveno kao igru koje je neizostavni dio i njezina kćerčica Jana kojoj su se, kaže mlada mama, svi u obitelji Gojić prilagodili. Tako Jana i u showroomu ima svoj prostor, u radionici koja se nalazi iznad prodajnog prostora. Ondje su smješteni Janina njihaljka, krevetić te mnoštvo igračaka jer se nerijetko dogodi da s mamom mora pola dana provesti u butiku gdje je naizmjence čuvaju Ljupka i baka Željka, a ponekad brigu preuzmu i drugi članovi obitelji. Za svoju prvu unuku iskusni drvodjelac djed Ljubo izradio je krevetić i ormar za presvlačenje.

- Oko Jane mi pomažu svi, ali najviše suprug Mihael koji od njezina rođenja češće dolazi u Zagreb jer je radi nogometa stacioniran u Japanu. Jana nas sve ima na raspolaganju 24 sata na dan, kao mala kraljica - s velikom ljubavlju kaže mlada mama.

- Kao majka se osjećam kao najsretnija osoba na svijetu i takvu pozitivnu energiju želim svima oko sebe - kaže Ljupka, koja s nestrpljenjem čeka kolovoz kada će svoju princezu prvi put odvesti na Daleki istok u posjet tati. Do tada će se posvetiti proširenju svojeg brenda pa tako uskoro planira lansirati i mušku kolekciju čiji će zaštitni znak, umjesto curice, biti dečko.

- Veliko nam je iznenađenje bilo kada nam je naš PR Grgo Zečić iz Pariza javio kako se upravo vratio sa sastanka s Jeanom Paulom Gaultierom koji se oduševio njegovom majicom koju smo nazvali “dečko”. Moja prijateljica i kolegica, manekenka Helena Šopar je pak pravi ambasador Jolie Petitea u New Yorku gdje živi i radi već godinama - otkriva Ljupka te dodaje kako joj nikada nije bio cilj graditi elitistički brend za odabrane poznanike.

- Naša vrata otvorena su za sve. Želimo da se u našem showroomu svi ugodno osjećaju i pronađu nešto što će im se svidjeti - poručuje. U skladu s time svaka kolekcija Jolie Petite radi se u svim brojevima, a cijene variraju od 400 do 800 kuna, ovisno o složenosti izrade, utrošenom materijalu i uloženom vremenu.

Osim muškaraca, u showroomu uspješne mlade Zagrepčanke uskoro će se moći odjenuti i najmlađi jer mama i kći Gojić ubrzano rade i na dječjoj kolekciji. Pri tome im pomažu i prijateljice gospođe Željke koje zajedno s njom često uz kavu izrađuju slatke djevojčice i našivaju ih na odjeću. Pri osmišljavanju nove kolekcije najveća inspiracija im je mala Jana koju Ljupka, bez obzira na svoju povezanost s najvećim modnim imenima kao što su Dior, Issey Miyake, Cacharel i Alexander McQueen čije je kreacije nosila, nema namjeru odijevati u skupu dizajnersku odjeću.

- Takve stvari nikada ne bih prakticirala jer određene granice zdravog razuma moraju postojati. Opasno je kada roditelji vlastite frustracije rješavaju preko djece bilo da ih odijevaju u Dior ili ih tjeraju da uče sedam stranih jezika - zaključuje Ljupka.

Ocijeni:

1 2 3 4 5

0 (0 ocjena)
Ispravi pogreške

Ključne riječi

Komentari

Registracija
  • -obrisani- -obrisani-

    04.05.2010 u 19:06h

    Da li tu ima rasizma ili se meni samo čini?
    0 0% 0
  • ja-ma ja-ma

    04.05.2010 u 14:23h

    Svaka čast,ali meni je to infantilno.To je O.K. za djecu,ali za svakog starijeg od 15 godina nije.Sva sreća pa ima vezu u modnim krugovima da joj poguraju tu maminu(ne njezinu!)izmišljotinu jer da nema mogla bi šivati jedino za Turbo limač i to možda.
    0 0% 0
  • bonsai bonsai

    04.05.2010 u 06:13h

    bravo Ljupka , samo tako nastavi ,originalna ideja ! sretno u poslu .
    0 0% 0
  • -obrisani- -obrisani-

    04.05.2010 u 19:06h

    Da li tu ima rasizma ili se meni samo čini?
    0 0% 0
  • ja-ma ja-ma

    04.05.2010 u 14:23h

    Svaka čast,ali meni je to infantilno.To je O.K. za djecu,ali za svakog starijeg od 15 godina nije.Sva sreća pa ima vezu u modnim krugovima da joj poguraju tu maminu(ne njezinu!)izmišljotinu jer da nema mogla bi šivati jedino za Turbo limač i to možda.
    0 0% 0
  • bonsai bonsai

    04.05.2010 u 06:13h

    bravo Ljupka , samo tako nastavi ,originalna ideja ! sretno u poslu .
    0 0% 0