CRVENI PLANET

Zapanjujuće otkriće: Na Marsu su postojala jezera čak i milijardu godina nakon završetka 'ere vode'

Mars
Foto: Youtube Screenshot
16.09.2016.

Sve upućuje na to kako je naš susjedni planet bio domaćin mikroba mnogo dulje no što se pretpostavljalo

Milijarde godina nakon što su solarni vjetrovi izbrisali Marsovu atmosferu i pretvorili ga u hladan, beživotan planet kakvim ga danas poznajemo – voda je i dalje postojala na površini.

Zapanjujuće je to otkriće koje donosi International Business Times, jer upućuje na to kako je naš susjedni planet bio domaćin života (mikroba) mnogo dulje no što se pretpostavljalo.

– U istraživanju Marsa ključno je razumjeti kada i gdje je tekuća voda bila prisutna i na koji način je utjecala na Marsovu površinu kako bi osigurala uvjete za život – rekao je Rich Zurek, jedan od NASA-inih znanstvenika.

>> Kad je Zemlja bila kao Mars: Na Grenlandu pronađen najstariji dokaz života

TZ
tibold.zvonimir
23:06 16.09.2016.

ljudi se gadjaju milijardama godina kao da je to neka sitnica!

ST
strsljen2013
07:26 17.09.2016.

Nakon što je ljudska vrsta uništila Mars samo je prešla na Zemlju i nastavila kroz obnovu razaranje. Nažalost ili na veselje, svaka nova civilizacija je sve gluplja i gluplja te nakon što uništimo Zemlju više se nećemo seliti nigdje.

Avatar @promatrač
@promatrač
21:15 16.09.2016.

Ma zaboli me sad nešto što su neke mikrobe prije milijarde godina živjele na Marsu. Niti vidim Mars, a još manje tamo neke mikrobe. Može li mi netko objasniti u čemu je poanta ovoga ako nije samo u dobivanju jošoš više poreznog novca ?!