još ne znaju uzrok

Ovako izbliza izgleda novonastali divovski krater u Sibiru

krater
Foto: Reuters/PIXSELL/Ilustracija
21.11.2014.

Grupa znanstvenika i istraživača u sklopu ekspedicije koju je pokrenuo Ruski centar za istraživanje Arktika spustila se u krater kako bi ga istražila

Reuters je danas objavio fotografije iz novonastalog kratera na poluotoku Jamal u sjevernom Sibiru koje su snimljene 8. studenog.

Podsjetimo, grupa znanstvenika i istraživača u sklopu ekspedicije koju je pokrenuo Ruski centar za istraživanje Arktika spustila se u krater kako bi ga istražila, javlja Reuters. Prema riječima Vladimira Puškareva, šefa Ruskog centra za istraživanje Arktika, sudionici ekspedicije uspjeli su se spustiti oko 16 metara na zamrznutu površinu baze kratera.

Misija je, kako smo već pisali, pokrenuta kako bi se utvrdio uzrok formiranja kratera, a stručnjaci se zasad, kako javljaju ruski mediji, nisu uspjeli složiti oko podrijetla njegova nastanka.

Foto: Reuters/PIXSELL/Ilustracija

>> Rusi pokušavaju otkriti kako se stvorio misteriozni krater na Sibiru

GI
giglibigli
13:08 26.11.2014.

po ovim "mjehurima" na stijenkama kratera reklo bi se da je materijal jednostavno ispario,otopio se i nestao.da je eksplodirao i izletio na površinu ostaci bi se vidjeli uokolo kratera a da je zemlja jednostavno potonula materijal s dna kratera bio bi istog izgleda kao i površinski sloj okolice kratera a nije.

DD
dr dragon
10:16 22.11.2014.

Zemlja je u banani vec od kad je nastao zemljani parazit covjek!

Avatar žič